آفتاب

ماجرایی‌ شوم‌تری از ایجاد رژیم صیهونیستی نداشته‌ایم

ماجرایی‌ شوم‌تری از ایجاد رژیم صیهونیستی نداشته‌ایم

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در قرن اخیر ما ماجرایی‌ شوم‌تری از ایجاد رژیم صهیونیستی هم در تاسیس و هم در شکل‌دهی جنایاتی که انجام داده است، نداشته‌ایم. تاسیس این رژیم آغاز ماجراجویی‌های گسترده در منطقه شده و تا به امروز که حمایت آنها از تروریست‌ها آشکار شده، ادامه داشته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی لاریحانی طی سخنانی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران گفت: ملت ایران بار دیگر در روز قدس به ندای امام خمینی و رهبری لبیک گفته و صحنه باشکوه غیرت دینی را به رخ جبهه ظلم و استکبار به رهبری صهیونیست‌ها کشاندند.

ماجرایی‌ شوم‌تری از ایجاد رژیم صیهونیستی نداشته‌ایم

او با بیان اینکه در قرن اخیر ما ماجرایی‌ شوم‌تری از ایجاد رژیم صهیونیستی هم در تاسیس و هم در شکل‌دهی جنایاتی که انجام داده است، نداشته‌ایم، اظهار داشت: تاسیس این رژیم آغاز ماجراجویی‌های گسترده در منطقه شده و تا به امروز که حمایت آنها از تروریست‌ها آشکار شده، ادامه داشته است. منطقه ما با دولت و بازیگری تباه‌گر و حیله‌گری روبرو هستند که هرچند خود را به یهود منتسب می‌کند ولی دست قدرت‌های بزرگ پشت سر آنها است.

قدرت‌های استکباری غده سرطانی اسرائیل را برای درگیری مسلمانان ایجاد کردند

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه هزاران یهودی در ایران و کشورهای دیگر زندگی می‌کنند که به راحتی زندگی می‌کنند ولی از اسرائیل هم بیزار هستند، تصریح کرد: قدرت‌های استکباری یک غده سرطانی را در منطقه ایجاد کرده‌اند تا مسلمان‌ها را برای همیشه درگیر نگه دارند و بتوانند آنها را چپاول کنند.

موسسان رژیم صیهونیزم ادعا کردند که قوم یهود، قوم برتر است

لاریجانی با اشاره به سوابق تاریخی جنبش صیهونیزم و تاسیس رژیم اسرائیل خاطرنشان کرد: موسسان رژیم صیهونیزم ادعا کردند که قوم یهود، قوم برتر است. صیونیست‌ها با سواستفاده از آیاتی از تورات گفتند که یهود قوم برتر است و گفتند که این برتری ربطی به خیر و شر و گناه ندارد. یکی از نخست‌وزیران این رژیم می‌گوید قوم یهود بر گنج تسلط دارد پس می‌تواند همه را رهبری کند.

او ادامه داد: از نظر آنها، همه یهودیان باید به این سرزمین مهاجرات کنند و زندگی در این سرزمین ایمان است. هدف دوم آنها تشکیل ارتش اسرائیل بود. آنها ابتدا با یهودیان شرق اروپا گروه‌های کشتارجمعی را ایجاد کردند و اولین کسانی هم که به اسرائیل کوچ کردند، همین گروه‌های تروریستی بودند.

صهیونیست‌ها معتقدند منابع اقتصادی را در دنیا باید در اختیار بگیرند

رئیس مجلس با طرح سوالاتی خطاب به صهیونیست‌ها ابراز داشت: صهیونیست‌ها مدعی هستند یهویدیان حقوقی دارند که براساس آن حقوق می‌توانند دنیا را اداره کنند. این قوم برتر چند نفر هستند؟ درتمام بررسی در یک صد سال اخیر یهودیان حدد ۱۲ تا ۱۵ میلیون نفر هستند. آنها برای رفع این مشکل و ضعف معتقدند که منابع اقتصادی را در دنیا باید در اختیار بگیرند. 

رژیم صیهونیستی براساس یک تفکر شیطانی شکل گرفته است

لاریجانی با بیان اینکه رژیم صیهونیستی براساس یک تفکر شیطانی شکل گرفته است، عنوان کرد: جنبش صیهونیزم معتقد به سرزمین بدون مرز است که از غرب به سوئیس و شرق به فرات می‌رسد. بن گوریون، یکی از نخست‌وزیران رژیم صیهونیستی می‌گفت حدود اسرائیل از نیل تا فرات است بنابراین داعیه صیهونیزم محدود به یک سرزمین نیست.

کشورهای منطقه با تشکیل رژیم صیهونیستی سرگرم می‌شدند

او در تشریح اهداف انگلیس در ایجاد اسرائیل یادآور شد: در اعلامیه بالفور، وزیر خارجه انگلیس به جامعه ملل می‌گوید ما ایجاد تشکیل دولت یهود را می‌پذیریم. چرا انگلیس این کار را کرد؟ هرتزل موسس رژیم صیهونیستی در نامه‌ای به وزارت امور خارجه می‌نویسد دسته‌های مهاجران از شرق اروپا به لندن می‌رسد و اگر درهای مهاجرات را برایشان باز نکنید، با کوله‌باری از مهاجران روبه‌رو هستید.

عضو شورای عالی امنیت ملی افزود: یکی از اهداف دیگر، سرگرم کردن کشورهای منطقه و درگیری آنها با یکدیگر است زیرا با این کار، امکان چپاول کشورهای منطقه فراهم می‌شود. 

ادامه دارد... 

 

کد N1720504

وبگردی