آفتاب

سه کتاب تازه در انتشارات صابرین

سه کتاب تازه در انتشارات صابرین

انتشارات صابرین دو کتاب جدید از مجموعه کتاب‌های کلیدهای همسران موفق را منتشر کرده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دو کتاب «بازسازی زندگی پس از طلاق» و «برای روابط بهتر کاری نکنید» از مجموعه کتاب‌های کلیدهای همسران موفق و کتاب «پایان‌های ضروری» به تازگی توسط انتشارات صابرین منتشر شده‌اند.

«بازسازی زندگی پس از طلاق»

کتاب «بازسازی زندگی پس از طلاق» به این اشاره دارد که طلاق مانند عمل جراحی تمام جنبه‌های فرد راتحت تاثیر قرار می‌دهد.

برای بسیاری از افراد زندگی پس از طلاق مانند ظرف شکسته‌ای است که فرد برای ادامه آن باید بتواند اجزای شکسته آن را جمع‌آوری کند. اکثر کتاب‌هایی که درباره طلاق نوشته شده است، تنها به بیان مشکلات برخاسته از جدایی می‌پردازد؛ اما نویسنده این کتاب با ارائه چارچوب مشخصی این امکان را برای خواننده فراهم می‌سازد تا دوره طلاق را بررسی کند. جایگاه خود را تشخیص دهد و با استفاده از رهنمودهای عملی گام به گام، به سوی آینده‌ای سالم و پرنشاط پیش رود.

شاید خواندن این کتاب را ظرف چند ساعت به پایان برسانید، اما بهبودی عاطفی بعد از طلاق چیز دیگری است. تجربه نشان داده است که این کار حداقل یک سال طول می‌کشد. البته عده‌ای به زمان بیشتری نیاز دارند. در طول این دوره ممکن است فرد چند قدم پیش برود و گاه قدمی به عقب برگردد. در هر صورت طی این مرحله، یعنی عبور از وضعیت تاهل به تجرد و رسیدن به استقلال تمام عیار روحی، زمان می‌برد. از این رو توصیه می‌شود که کتاب را از خود دور نکنند تا بتوانند به آن مراجعه کنند.

این کتاب از مجموعه کتاب‌های کلیدهای همسران موفق است.

«برای روابط بهتر کاری نکنید»

کتاب «برای روابط بهتر کاری نکنید» کتابی است خواندنی و کاربردی برای تمام زوج‌هایی که در پی ایجاد رابطه‌ای عمیق و به دنبال راهنمایی‌های موثر، قابل قبول و منطقی هستند.

موضوع این کتاب به هیچ وجه درباره کار کردن بر خود یا رابطه‌تان به منظور ایجاد تغییرات مثبت نیست، بلکه کشف راه تازه‌ای برای نگریستن، یعنی شیوه تازه‌ای برای مشاهده خود، زندگی و روابطتان است. در نتیجه، لازم است که چند اصل ساده را که در این کتاب آمده بیاموزید تا بتوانید نگاهتان را به زندگی و شیوه برقراری روابطتان، تغییر دهید.

اگر درصدد بنا کردن یک رابطه محترمانه، پرمهر و عاشقانه هستید باید ابتدا با خودتان محترم، مهربان و مهرورز باشید.

این کتاب از مجموعه کتاب‌های کلیدهای همسران موفق است.

«پایان‌های ضروری»

نویسنده در کتاب «پایان‌های ضروری» به این نکته می‌پردازد که اگر در کار و زندگی شخصی خود به بعضی از کارها پایان ندهید، امروز می‌تواند دشمن فردای شما باشد و شاید فردایی که آرزویش را دارید و برایش نقشه کشیده‌اید هرگز از راه نرسد. منطق این کار برای عده‌ای روشن ِروشن است و به راحتی آن را انجام می‌دهند. آن‌ها به کارهایی که مانع پیشرفتشان می‌شود، پایان می‌دهند، اما برای عده‌ای انجام چنین کاری دشوار است. این کتاب به این مشکل می‌پردازد و به شما می‌آموزد که چگونه این کارها و رفتارها را تمام کنید تا به اهداف خود برسید.

با خواندن این کتاب می‌توانید امور غیرضروری را که مانند مانع و سدی سر راه شما ایستاده‌اند، تشخیص دهید، به چندوچون آن‌ها بپردازید و سرانجام به آن پایان بخشید و دری به سوی آینده‌ای روشن‌تر بگشایید؛ آینده‌ای که همواره آرزویش راداشته‌اید.

 

کد N1720033

وبگردی