آفتاب
اخبار بنگاه‌ها

550 ریال سود به ازای هر سهم ایران کیش تقسیم می‌شود

550 ریال سود به ازای هر سهم ایران کیش تقسیم می‌شود

شرکت کارت اعتباری ایران کیش در مجمع عمومی سالانه خود که روز ۲۷ خرداد برگزار شد، با تقسیم بیش از ۸۵ درصد سود سالانه‌اش به هر سهم، ۵۵۰ ریال ...

گروه بنگاه‌ها:شرکت کارت اعتباری ایران کیش در مجمع عمومی سالانه خود که روز ۲۷ خرداد برگزار شد، با تقسیم بیش از ۸۵ درصد سود سالانه‌اش به هر سهم، ۵۵۰ ریال سود داد.به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، صادق فرامرزی، مدیرعامل ایران کیش در این مجمع اعلام کرد: سود هر سهم شرکت (EPS) نسبت به پیش‌بینی ابتدای سال، ۲۲۶ درصد رشد داشته؛ درحالی‌که برای هر سهم ایران کیش، ۲۸۵ ریال سود تخمین زده شده بود، این شرکت توانست با عملکرد خود و افزایش بهره‌وری، EPS را به ۶۴۵ ریال برساند.فرامرزی در گزارش خود به مجمع صاحبان سهام ایران کیش، وعده افزایش سرمایه این شرکت به ۲۰۰ میلیارد تومان در زمانی کوتاه را داد.ایران کیش در تعداد کارت‌خوان رتبه سوم، در تعداد تراکنش‌ها رتبه پنجم و در مبلغ تراکنش رتبه دوم را در کشور دارد و در سال گذشته نزدیک یک میلیارد تراکنش داشته است.

 

مدیرعامل ایران کیش با اشاره به دریافت مجوز کارت‌خوان موبایلی از سوی این شرکت از بانک مرکزی، اعلام کرد: ایران کیش بیشترین تعداد دستگاه‌های کارت‌خوان مجهز به NFC را در کشور دارد. همچنین در خبر دیگری از ایران کیش، روابط عمومی این شرکت از رشد 65 درصدی سود خالص ایران کیش در سال 95 خبر داد.براساس این گزارش، ایران کیش نیز همواره در تلاش بوده تا به‌منظور بیان این شفافیت، در مقاطع مختلف، وضعیت مالی شرکت خود را علاوه بر ذی‌نفعان در اختیار رسانه‌ها و عموم مردم قرار دهد. با توجه به آخرین نشست خبری ایران کیش در روزهای پایانی سال 95 و ارائه اطلاعاتی از وضعیت عملکردی مناسب و خوب توسط مسوولان شرکت که نوید خبرهای مثبت در آینده بود، ایران کیش طبق آخرین صورت‌های مالی که در سال 96 منتشر کرد رشد چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته داشت. در صورت‌های مالی سال 95 شرکت ایران کیش که طبق استانداردهای حسابداری تهیه و ارائه شده است سود خالص شرکت حدود 65 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است که بی‌گمان این رقم رشد چشمگیر و قابل‌قبولی به‌شمار می‌آید. در این ارتباط اصغر اطمینان، معاون مالی شرکت کارت اعتباری ایران کیش می‌گوید: طبق گزارش‌ها و پارامترهایی که سازمان بورس ارائه می‌دهد، امتیازات ما در زمینه به‌روزرسانی و ارائه اطلاعات رو به بهبود است و همان‌طور که روند سود و عملکردی ما در دو سه سال اخیر روند مثبت و رو به جلویی است، امتیازهای این شرکت از بابت اطلاع‌رسانی به بازار و سهامداران و ذی‌نفعان نیز بهبود یافته است. به گفته وی در کنار اطلاع‌رسانی، از نکاتی که برای هر شرکتی اهمیت دارد بحث حفظ ارزش و منافع سهامداران است و خوشبختانه شرکت ایران کیش در این مدت به‌دلیل تداوم سودآوری، در این بخش نیز روند رو به رشد خود را حفظ کرده و ارتقا داده است.

کد N1719229

وبگردی