آفتاب

شعری که حدادعادل در واکنش به حمله موشکی سپاه به داعش منتشر کرد/تقدیر یک مرجع تقلید از سپاه

شعری که حدادعادل در واکنش به حمله موشکی سپاه به داعش منتشر کرد/تقدیر یک مرجع تقلید از سپاه

ایسنا نوشت:استاندار تهران در واکنش به حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در سوریه،‌ گفت: این یک هشدار جدی به همه کسانی بود که می‌خواهند امنیت ما را بر هم بزنند.

سیدحسین هاشمی در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک هشدار جدی بود برای کسانی که می‌خواهند امنیت ما را بر هم بزنند؛ بنابراین این کار سنجیده و دقیق انجام شد که تروریست‌ها و همه کسانی که حامیان آن‌ها هستند بدانند اگر بخواهند با این کشور و مردم این کشور طور دیگری برخورد کنند با قوی‌ترین شکل ممکن با آن‌ها برخورد خواهد شد.

استاندار تهران در خصوص امنیت پایتخت نیز گفت: امنیت استان تهران خوب است و امیدواریم که همه مردم کمک کنند تا با کمک آن‌ها و عنایت خداوند این امنیت پایدار ادامه داشته باشد.

تقدیر آیت الله نوری همدانی از اقدام سپاه در حمله به داعش

همچنین آیت‌الله نوری همدانی در پیامی از سپاه پاسداران در مبارزه با تروریست‌ها تقدیر کرد. متن این پیام  به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

باردیگر قدرت و عظمت خداوند متعال بدست فرزندان غیور این ملت به رخ جهانیان کشیده شد، دلاورمردان مقتدر نیروهای مسلح و امنیتی توانستند با همبستگی و اراده مستحکم و هدایت‌های رهبری معظم انقلاب، کشور عزیزمان را از عناصر پلید تکفیری پاکسازی نمایند و سپاه پاسداران عزیز انقلاب اسلامی با مجاهدت و توانمندی و صلابت با شلیک موشک‌های خود لرزه بر اندام دشمنان این ملت انداخت و با رساترین صدا به جهانیان اعلام کرد ایران کشوری قدرتمند و سلطه‌ناپذیر است و دست هر توطئه‌گری را قطع و وجود متجاوز را محو خواهد نمود.

اینجانب لازم دانستم مراتب قدردانی خود را از همه مدافعان کشور بویژه مجاهدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام نمایم.

ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم»

واکنش توئیتری حدادعادل به پاتک جانانه سپاه به داعش

غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز درباره عملیات موشکی سپاه علیه مواضع داعش در سوریه مطلبی را در صفحه توییتر خود منتشر کرد. در این مطلب آمده است:

«قرآن مجید: وَ من قتلَ مَظلوماً فقد جعلنا لولیه سلطانا

سعدی: خلاف راه صواب است، ذوالفقار علی در نیام و زبان سعدی در کام.»

29214

کد N1718374

وبگردی