آفتاب
رئیس دانشگاه تاکید کرد:

بازسازی سیستم های خنک کننده دانشگاه شهید چمران نیازمند بودجه است

بازسازی سیستم های خنک کننده دانشگاه شهید چمران نیازمند بودجه است

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: اولویت ما بازسازی و نوسازی سیستم های خنک کننده این دانشگاه است که نیازمند اعتبارات زیادی است.

غلامحسین خواجه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بازسازی و نوسازی سیستم های خنک کننده دانشگاه شهید چمران اهواز نیازمند اعتبارات زیادی است و امیدواریم مسئولان در این زمینه به دانشگاه کمک کنند.

وی افزود: یکی از مشکلات تمامی دانشگاه ها از جمله دانشگاه شهید چمران اهواز مشکلات بودجه برای نوسازی و بازسازی است.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز تاکید کرد: شرایط نامناسب آب و هوایی و ریزگردها آسیب های زیادی به دستگاه ها و امکانات این دانشگاه وارد می کند و به صورت مرتب باید دستگاه های دانشگاه از جمله دستگاه های خنک کننده تمیز شوند که این امر هزینه های زیادی را برای دانشگاه موجب می شود.

خواجه اظهار داشت: دانشگاه شهید چمران اهواز دارای قدمت ۶۰ ساله است بنابراین برخی از ساختمان های این دانشگاه قدیمی و فرسوده شده اند و نیازمند بازسازی هستند که برای این کار باید اعتبار قابل توجهی تامین شود و انتظار داریم تا مسئولان در این زمینه به دانشگاه کمک کنند.

وی عنوان کرد: عمر برخی از ساختمان های خوابگاهی این دانشگاه بیش از ۳۰ سال است بنابراین باید برای بازسازی و تعمیرات این ساختمان ها برنامه ریزی صورت گیرد که لازمه آن تامین اعتبار است.

کد N1717241

وبگردی