آفتاب

وزیر بهداشت: تفکر تحقیر دولت کوته بینانه است

وزیر بهداشت: تفکر تحقیر دولت کوته بینانه است

تبریز- ایرنا- وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه متاسفانه بعضی ها اقتدارشان را در تحقیر دولت می بینند و این نوع تفکر کوته بینانه است، گفت: برخی که به اصطلاح خود را ارزشی می دانند تهمت زدن، دروغ گفتن و دادن نسبت خلاف را جزو اعمال روزانه خود می دانند و این یک مصیبت است.

به گزارش ایرنا، 'سیدحسن قاضی زاده هاشمی' شامگاه جمعه در مراسم افتتاح پروژه های درمانی، رفاهی، دانشجویی و اداری دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اینکه در شب شهادت امیرالمونین قرار داریم، افزود: حضرت علی (ع) به شمشیر نفاق و با استفاده از جهل مردم کشته شد.
وی اظهار کرد: باید به زندگی سیاسی علی (ع ) بعد از رحلت پیامبر و زندگی سیاسی عصرخودمان نگاه کنیم و ببینیم چقدر فاصله دارد.
هاشمی با اشاره به اینکه شاهد این هستیم که عده ای خود را ارزشی و عده ای دیگر را نیز ضد ارزشی می دانند، گفت: ما دولت هستیم و همه عشق و باورمان به این است که اهداف امام راحل را که بنیانگذار این شجره طیبه است و آرمان های شهدا انقلاب را اجرا کنیم.
وی اضافه کرد: درست است که شیعه علی هستیم ولی هنوز خیلی فاصله داریم؛ باید در این مسیر تلاش کنیم و قطعا بین آرمان ها و واقعیت فاصله زیاد و مهم این است که در آن مسیر قرار گرفته باشیم.
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: با نگاهی به تاریخ می بینیم که از هزار و 400 سال پیش تا امروز جنگ بر سر قدرت بوده است و بخشی از قدرت که در اختیار امیال انسان ها و افکار شیاطنی است، بد است.
وی افزود: این جنگ همیشه است و هر کسی هم فراخور میل خود طبیعی است که طرف مقابل را متهم می کند و امیدواریم که ما جزو هیچ کدام از گروه ها نباشیم و در مسیر رسول اکرم (ص) و امیرالمونین (ع) حرکت کنیم و در این مسیر راهی جز خدمت به مردم نیست.
هاشمی گفت: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و بنابراین انقلابی واقعی و بسیجی واقعی شماها هستید که برای خدمت به این مردم تلاش می کنید.
وی ادامه داد: هر کاری که در جهت کاهش آلام و رنج مردم این استان موثر است عین عبادت، عمل صالح ، انقلابی گری و در راستای اهداف امام ره و انقلاب اسلامی است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: کسانی که چوب لای چرخ مسئولان می گذارند تا شما خدمت کمتری بکنید و دولت قوی تری سر کار نیاید، در مسیر امیرالمونین نیستند.
وی ادامه داد: متاسفانه بعضی ها فکر می کنند عزت و اقتدارشان در جامعه با تحقیر کردن دولت است؛ این فکر کوته بینانه و کودکانه است.
هاشمی گفت: وقتی دولت قدرتمند باشد، طبیعی است که نظام قدرتمند خواهد بود و آن موقع است که می تواند به اهداف عالی خود دست یابد.
وی اظهار کرد: کسانی که دولت و مسئولان را کمک می کنند در مسیر امیرالمونین (ع) هستند و آنهایی که مقابله می کنند ان شاالله به برکت امشب خدا هدایت شان کند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: مشکلات ما کم نیست و دشمنان ما نیز از نظر مادی قوی هستند و اگر بخواهیم در این منطقه آشوب زده موفق شویم و کشتی را به ساحل موفقیت برسانیم بایستی همه با هم باشیم و از همه ظرفیت های کشور استفاده کنیم.
وی ادامه داد: اعتیاد، طلاق و بیکاری جزو گرفتاری های امروز کشور است و باید همه باهم در کنار هم برای رفع مشکلات و گرفتاری های مردم تلاش کنیم.
هاشمی تاکید کرد: باید خودخواهی ها را کنار بگذاریم و منافع ملی را که از آن دم می زنیم مبنای تلاش و کار خود قرار دهیم .
وزیر بهداشت جمعه شب در مراسم افتتاح بخش اورژانس، واحد تی پی ان و بخش تصویربرداری مرکز آموزشی و درمانی الزهرای تبریز شرکت کرد.
همچنین مجتمع فرهنگی و رفاهی امید، مرکز رصد سلامت و توسعه سازمان مرکزی و کلینیک سطح سه ارجاع دندانپزشکی تبریز با حضور وزیر به بهره برداری رسید.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6120/518
کد N1716446

وبگردی