آفتاب

تمهیدات شورای تامین استان تهران برای برگزاری بازی فوتبال ایران و ازبکستان

تمهیدات شورای تامین استان تهران برای برگزاری بازی فوتبال ایران و ازبکستان

تهران- ایرنا - مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران از تمهیدات امنیتی و انتظامی لازم برای برگزاری مطلوب مسابقه فوتبال ایران با ازبکستان در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه آزادی تهران خبر داد.

«رضا گل محمدی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در جلسات هماهنگی شورای تامین استان تمهیدات خوبی از طریق دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی برای برگزاری هر چه مطلوب تر مسابقات والیبال و فوتبال به میزبانی کشورمان صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه میزبانی برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال در امنیت کامل در حال برگزاری است گفت: تاکنون دو روز از بازی های هفته دوم لیگ جهانی والیبال در تهران به خوبی برگزار شد و امروز نیز بازی های روز سوم برگزار می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران ابراز امیداری کرد: در بازی فوتبال فردا - دوشنبه - شاهد حضور پرشور تماشاگران در ورزشگاه آزادی باشیم و بتوانیم با پیروزی مقابل ازبکستان به جام جهانی 2018 روسیه صعود کنیم.
دیدار تیم های فوتبال ایران و ازبکستان در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، فردا (22 خردادماه) از ساعت 21:15 دقیقه در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی برگزار می شود، تیم ملی فوتبال ایران در صورت پیروزی دراین مسابقه با 20 امتیاز به جام جهانی 2018 روسیه صعود می کند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
کد N1713312

وبگردی