آفتاب

با آغوش هوشمند عزیزانتان را از راه دور بغل کنید!

با آغوش هوشمند عزیزانتان را از راه دور بغل کنید!

همه چیز به سمت هوشمند شدن پیش می‏رود و حتی آغوش هم می‏تواند هوشمند باشد، با محصولی جدید با نام PariHug آشنا شدیم که می‏توانید به کمک آن ...

فارنت:همه چیز به سمت هوشمند شدن پیش می‏رود و حتی آغوش هم می‏تواند هوشمند باشد، با محصولی جدید با نام PariHug آشنا شدیم که می‏توانید به کمک آن عزیزانتان را از راه دور بغل کنید. انصافا باید گفت در چند سال اخیر شبکه‏های اجتماعی و اپلیکیشن‏های پیام‏رسان سبک و سیاق ارتباط انسان‏ها را تغییر داده‏اند و به لطف این فناوری‏ها انسان‏ها به یکدیگر نزدیک‏تر شده‏اند، اما همان‌گونه که بهتر از ما می‏‏دانید نمی‏توان هیچ محدودیتی را برای فناوری‏های جدید متصور شد و همیشه شاهد ایده‏های جدیدی هستیم. در همین راستا به محصول جدیدی برخورد کردیم که با نام تجاری Pari فرآیند مراحل ساخت و ساز خود را به پیش می‏برد. این محصول قرار است ارتباط شما را با عزیزانتان نزدیک‏تر کند. عروسک Pari در واقع یک عروسک هوشمند است و زمانی که از راه دور از طریق گوشی‏ همراه به این عروسک فرمان به آغوش کشیدن صادر می‏شود، این عروسک فرد کنار خود را در آغوش می‏گیرد.

 

جالب اینجاست که سازندگان این محصول خلاقیت به خرج داده‏اند و عروسک Pari به لطف کمک گرفتن از دستبند فیت‏بیت و اپل واچ می‏تواند ضربان قلب فردی را که دستور به آغوش کشیدن را صادر کرده است به فردی که این عروسک را بغل کرده منتقل کند. برای راحت‏تر کردن فرآیند به آغوش کشیدن، سازندگان، یک عروسک کوچک Pari را با ابعادی در حد و اندازه‏های جا کلیدی طراحی کرده‏اند تا این عروسک کوچک و دوست داشتنی در حین کار نیز بتواند فرآیند به آغوش کشیدن را انجام دهد. سازندگان این عروسک آغوش گیرنده هوشمند، اپلیکیشن مخصوصی را برای تعامل با Pari در گوشی‏های اندرویدی و آیفون‏ها طراحی کرده‏اند. همان‌گونه که در ابتدا هم اشاره شد عروسک Pari در حال حاضر مراحل جذب سرمایه‏گذار عمومی را طی می‏کند و به صورت انبوه تولید نشده است، اما اگر همه چیز به خوبی پیش برود شاهد ابعاد مختلفی از این عروسک خواهیم بود.

کد N1705430

وبگردی