آفتاب

سخنان بازیکنان استقلال خوزستان پس از شکست مقابل الهلال عربستان

سخنان بازیکنان استقلال خوزستان پس از شکست مقابل الهلال عربستان

اهواز - ایرنا - تیم استقلال خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان تن به شکست داد تا راه صعود آینده تیم به مرحله بعد سخت تر شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی استقلالی ها در ورزشگاه شهر مسقط عمان برگزار شد که با برتری 2 بر یک عربستانی ها به پایان رسید.
حسن بیت سعید مهاجم تیم استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:تساوی عادلانه ترین نتیجه بازی بود ولی شرمنده هواداران شده و نتوانستیم امتیاز کسب کنیم.
مهاجم شماره 7 تیم استقلال خوزستان عنوان کرد: اگر قدری در زدن ضربات آخر دقت داشتیم می توانستیم از این بازی، امتیاز کسب کنیم.
وی با بیان اینکه در بازی امروز شروع خوبی داشتیم و به گل رسیدیم اما در ادامه نتوانستیم از تک گل خود محافظت کنیم افزود:نیمه دوم بازی، حریف از موقعیت های خود بهتر استفاده کرد و در ادامه به کار دفاعی پرداخت.
بیت سعید تصریح کرد: پس از این که گل دوم را دریافت کردیم به بازی انتحاری رو آوردیم اما هر چه زدیم به در بسته خورد، هر چند نباید از این موضوع غافل شد که حریف ما تیم بسیار قدری بود و از تجربه بسیار بالایی برخوردار بود.
در ادامه مهدی زبیدی دیگر مهاجم استقلالی ها گفت:به خوبی می دانستیم که در مقابل حریف آسانی بازی نداریم لذا تمام تلاش خود را کردیم تا حداقل امتیاز را کسب کنیم.
وی عنوان کرد: در نیمه دوم بازی قدری تمرکز خود را از دست دادیم و در عرض 6 دقیقه دو گل دریافت کردیم و در ادامه موقعیت های خوبی را بدست آوردیم اما از روی بدشانسی توپ های ما تبدیل به گل نشد.
مهاجم سوسنگردی تیم استقلال خوزستان افزود: به عشق هواداران بازی می کنیم اما در بازی امروز شرمنده آنها شدیم ولی تلاش می کنیم در بازی برگشت با تمام وجود ظاهر شویم و با دست پر به اهواز برگردیم.
****
مهدی مومنی دیگر بازیکن تیم استقلال خوزستان پس از شکست تیمش گفت: هر دو تیم بازی جذابی در زمین ارائه دادند ولی ناراحتم که نتوانستیم حداقل امتیاز را کسب کنیم. در بازی برگشت کار ما بسیار سخت است اما امیدواریم و هنوز فرصت صعود به مرحله بعد را داریم.
وی با بیان اینکه پیش از این که به مسقط سفر کنیم به دلیل مشکلاتی نتوانستیم تمرین لازم را داشته باشیم و قطعا این موضوع در روند بازی ما اثرگذار بود افزود:چیزی را از دست نداده ایم و قول می دهیم در بازی برگشت جبران کنیم.
وی در پایان سخنانش گفت:هواداران مطمئن باشند که هر چه داشتیم در بازی امروز گذاشتیم، ولی در هر صورت نمی توان تیم الهلال را نادیده گرفت، آنها قهرمان عربستان هستند و سال های بسیاری در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده اند که این موضوع به آن ها کمک می کند.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2 بر یک به سود تیم الهلال عربستان به پایان رسید.
6125 /1352
خبرنگار:پارسا شاکری یوسفی ** انتشاردهنده:نوشین مطلبی خواه
کد N1704120

وبگردی