آفتاب

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

پلیس راه راهور ناجا محدودیت‌های آخر هفته را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس راهور، با توجه به اطلاعات به دست آمده پلیس راه راهور ناجا محدودیت‌های آخر هفته را اعلام کرد و بدین ترتیب محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ٣ خرداد تا شنبه ٦ خرداد به این شرح است:

-تردد موتور سیکلت از ساعت ١٢ ظهر روز چهارشنبه مورخ ٣ خرداد تا ساعت ٦ صبح روز شنبه مورخ ٦ خرداد از محورهای کرج -  چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره-تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

-در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ١٤ تا ٢٢ روز جمعه ٥ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ١٧ تا ٢٣ روز جمعه مورخ ٥ خرداد از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود. نقلیه سنگین(به استثناء حاملین موادسوختی ویا فاسدشدنی)

همچنین در همین محور(کندوان)تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

-تردد کلیه تریلرها محور هراز کماکان ممنوع است.

ب- تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ١٢ تا ٢٤ روز چهارشنبه مورخ ٣ خرداد و همچنین از ساعت ٨ تا ٢٤ روزهای پنجشنبه و جمعه  مورخ های  ٤ و ٥ خرداد ممنوع خواهد بود.

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ١٢ تا ٢٤ روز جمعه مورخ  ٥ خرداد از تهران به قائم شهر و بالعکس در محور فیروزکوه ممنوع خواهد بود.

 

 

کد N1703867

وبگردی