آفتاب

نمایشگاه عکس کارگران، وضع موجود را تصویر کرده‌است

نمایشگاه عکس کارگران، وضع موجود را تصویر کرده‌است

چیدمان روزنامه به شکل مجموعه‌ای از تصاویر به عنوان نمادی از هنر نوشتار و پوشش‌دهنده‌ی بخشی از اخبار کارگر است و نمایش آن در این نمایشگاه پرسشی است مبنی بر این که چقدر اجتماع با این روایت همدل است یا اینکه چگونه آن را پیگیری می‌کند و به تماشا می‌نشیند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایشگاه عکس «کارگران» از حدود 20 روز پیش تاکنون در موزه عکاسخانه در حال برگزاری است، فعالیت این نمایشگاه به مناسبت هفته کارگر سال 96 از روز چهارشنبه 13 اردیبهشت آغاز شد و قرار است تا روز  4 خرداد ادامه یابد.

«پگاه بهروزفر» مدیر نمایشگاه عکس کارگران در رابطه با این نمایشگاه، گفت: در نمایشگاه عکس کارگران  که به مناسبت هفته کارگر در  موزه  عکسخانه شهر برگزار می‌شود، عکس‌هایی از على آقاربیع، غلامرضا حافظ القرآن، مجید سعیدى، محمدرضا سلطانى، منا هوبه فکر و چیدمانی از صفحات روزنامه کار و کارگر برگزار شده

بهروز فر با بیان اینکه این مجموعه، از یک‌سو نگاهی به شیوه و سختی‌های کار کارگران دارد و از سوی دیگر بازنمایی زیست فردی و جمعی آن‌ها از زاویه‌ی دید عکاسان مستند است، افزود: این عکاسان تلاش کرده‌اند سویه‌هایی از وضع موجود کارگری در ایران را به تصویر بکشند. در این نمایشگاه، عکس به مثابه رسانه، نگاه متمرکزتری به کارگران و زندگی آن‌ها می‌اندازد.

مدیر نمایشگاه عکس کارگران افزود: در نمایشگاه کارگران، چیدمان روزنامه به شکل مجموعه‌ای از تصاویر به عنوان  نمادی از هنر نوشتار و پوشش‌دهنده‌ی بخشی از اخبار کارگر است  و نمایش آن در این نمایشگاه پرسشی است  مبنی بر این که چقدر اجتماع با این روایت همدل است یا اینکه چگونه آن را پیگیری می‌کند و به تماشا می‌نشیند.

کد N1703115

وبگردی