آفتاب

جهانگیری، کرباسچی، محسن هاشمی/ شهردار تهران کدام اصلاح طلب خواهد بود؟

جهانگیری، کرباسچی، محسن هاشمی/ شهردار تهران کدام اصلاح طلب خواهد بود؟

شهردار تهران به زودی انتخاب خواهد شد، و گزینه هایی مانند جهانگیری، کرباسچی، حاجی، مهرعلیزاده و البته محسن هاشمی، برای شهرداری پایتخت مطرح هستند.

شهردار تهران به زودی انتخاب خواهد شد، و گزینه هایی مانند جهانگیری، کرباسچی، حاجی، مهرعلیزاده و البته محسن هاشمی، برای شهرداری پایتخت مطرح هستند. به گزارش آفتاب، با مشخص شدن ترکیب شورای شهر تهران، گمانه زنی ها برای انتخاب شهردار این شهر آغاز شد و همان طور که انتظار می رفت، محسن هاشمی به عنوان یکی از جدی ترین گزینه ها مطرح شد.
غلامحسین کرباسچی در گفت و گو با انتخاب با بیان اینکه محسن هاشمی از گزینه های شهرداری تهران است، گفت: محسن هاشمی اگر تمایلی داشته باشد، باتوجه به سابقه و فعالیتی که داشته چه در مترو چه در حوزه شهری، از گزینه های شهرداری تهران است.
در عین حال میرلوحی منتخب مردم تهران در شورای شهر گفت: آن طور که اعضای لیست امید در میثاق‎نامه خود متعهد شده‎اند، شهردار بعدی از اعضای دوره پنجم شورای شهر نخواهد بود؛ از این رو «محسن هاشمی» به‎عنوان گزینه شهرداری تهران مطرح نیست.
سالاری منتخب شورای شهر تهران نیز پیش تر از افرادی چون مهرعلیزاده، کرباسچی، حاجی و مرعشی به عنوان نامزدهای تصدی شهرداری تهران یاد کرده بود.
تسنیم هم روز گذشته نوشت: «برخی شنیده ها حاکی است که اصلاح طلبان با توجه به پیروزی در انتخابات شورای شهر قصد دارند اسحاق جهانگیری را نیز برای شهرداری تهران در دوره جدید معرفی کنند.»
برخی منابع نیز از عبدالعلی زاده وزیر پیشین مسکن، پیروز حناچی با سابقه معاونت وزارت راه و همچنین عباس آخوندی وزیر فعلی راه نیز به عنوان گزینه های شهرداری تهران نام برده اند. 
کد N1702634

وبگردی