آفتاب
روز درخشش ملت؛

پزشکیان: انتخابات ریاست جمهوری در دور نخست به نتیجه می رسد

پزشکیان: انتخابات ریاست جمهوری در دور نخست به نتیجه می رسد

تبریز - ایرنا - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به استقبال پرشور مردم از انتخابات 29 اردیبهشت گفت: به نظر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در دور نخست به نتیجه خواهد رسید.

مسعود پزشکیان روز جمعه در جمع خبرنگاران در تبریز، افزود: مردم ایران اسلامی امروز پای صندوق های رای رفته اند تا بین امید و میانه روی ، و یا تندروی انتخاب خود را انجام دهند.
وی اظهار کرد: آنچه من امروز از صبح شاهد آن بودم استقبال چشمگیر مردم در پای صندوق های رای بود و روند موجود نشان می دهد که حضور مردم نسبت به انتخابات گذشته پررنگ تر خواهد بود.
پزشکیان ادامه داد: امروز مردم تکلیف آینده خود را مشخص خواهند کرد و نتیجه نهایی را مردم انتخاب می کنند که آیا پیام میانه روی و امید را دارند و یا پیام تندروی را؛ البته حرف آخر را انتخاب مردم می زند.
وی با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نیز گفت: گروه ها و اقشار مختلف مردم داوطلب حضور در شوراها شده اند و امیدوارم مردم نیز کسانی را انتخاب کنند که بتوانند برای توسعه شهرها و روستاها مفید باشند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در تمام شهرها و روستاهای آذربایجان شرقی و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 2 حوزه اهر - هریس و مراغه - عجب شیر انجام می شود.
3038/6183/ 6037
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
کد N1700503

وبگردی