آفتاب
روز درخشش ملت؛

امام جمعه زنجان:حضور در انتخابات نشان دهنده دلبستگی مردم به نظام است

امام جمعه زنجان:حضور در انتخابات نشان دهنده دلبستگی مردم به نظام است

زنجان – ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: شرکت گسترده ملت ولایتمدار در انتخابات نشان دهنده دلبستگی آنها به نظام جمهوری اسلامی ایران و مایه اقتدار و همبستگی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز جمعه در خطبه های نماز جمعه زنجان افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب حفظ تمامیت ارضی کشور، حاکمیت نظام، استقلال، آزادی و پاسداشت دستاوردهای خون 220 هزار شهید ایران اسلامی می شود.
وی با بیان اینکه حفظ این دستاوردها اصل دمکراسی در ایران است، تاکید کرد: ملت ایران حق انتخاب دارند و می توانند در سرنوشت سیاسی خود مشارکت داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، به انتظارات ولی امر مسلمین از ملت ایران پس از انتخابات اشاره کرد و گفت: پس از انتخابات برنده و طرفدارانش باید موفقیت خود را از خدا بدانند، نتیجه آن حق الناس است که همه باید آن را قبول داشته باشند و روز شنبه پس از انتخابات مهربانی و بردباری کنند.
حجت الاسلام خاتمی با تاکید بر اینکه تاکنون نامزدهای انتخاباتی با یکدیگر رقابت داشتند، افزود: بعد از نتیجه نهایی رقابت ها تبدیل به رفاقت خواهد شد.
وی، نخستین روز خرداد 59 را آغاز محاصره اقتصادی جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا بیان کرد و یادآورشد: این محاصره فقط مربوط به محاصره دانش هسته ای، نیست بلکه آمریکا در صدد است ایران را در همه موارد به خود وابسته کند و پس از گذشت 38 سال هنوز هم توطئه های آن ادامه دارد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر است، گفت: این روز در ایران به نام روز مقاومت نامگذاری شده چرا که روز پیروزی و ایثار ملت ایران در برابر ابرقدرت هاست.
حجت الاسلام خاتمی، فتح خرمشهر را فتح ارزش های اسلامی بیان کرد و افزود: ایمان و صلابت رزمندگان ایران در مقابل جبهه دشمنان پیروزی را برای کشور رقم زد.
وی، از همه کسانی که برای گرم شدن تنور انتخابات نام نویسی و تبلیغات کردند و دستگاه های مجری، نظارتی و امنیتی قدردانی کرد.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** تنظیم: رویا رفیعی** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
کد N1700405

وبگردی