آفتاب

حضور شکوهمند ترکمن های غرب گلستان در انتخابات

حضور شکوهمند ترکمن های غرب گلستان در انتخابات

گرگان - ایرنا - حضور گسترده ترکمن های غرب استان گلستان نمونه ای از مشارکت پرشور مردم در این دوره از انتخابات است و نوید خلق حماسه ای ماندگار در سراسر استان بویژه در شهرهای گُمیش تپه، سیمین شهر و بندرترکمن را می دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مشارکت پرشور ترکمن های این منطقه همراه با دیگر اقوام ساکن در این شهرها از نخستین ساعات رای گیری آغازشده و همچنان ادامه دارد.
حضور پیرمردان و پیرزنانی که با وجود کهولت سن به شعب اخذرای آمده اند، جوانان ونوجوان مشتاق و نیز رای اولی ها بیانگر اراده مردم غرب استان گلستان برای نمایش اقتدار و صلابت نظام و ایستادگی برای آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران است.
بدون شک حضور گسترده اقشار و اقوامساکن در غرب گلستان به همراه مردم سایر نقاط کشور در این دوره از انتخابات برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار این دیار می افزاید و چشم جهانیان بار دیگر اتحاد و همدلی مردم این مرز و بوم را نظاره گر خواهد شد.
سید صادق شیرنگی معاون فرماندار بندرترکمن ظهر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون تمام شعب اخذ رای با حضور گسترده رای دهندگان در حال فعالیت بوده واز نظرامنیتی هیچگونه مشکلی در شهرستان گزارش نشده و انتخابات با مشارکت بالای مردم و در امنیت و سلامت کامل در حال برگزاری است.
وی از مردم خواست که شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.
تماس تلفنی خبرنگار ایرنا با نمایندگان فرمانداران بندرترکمن و گمیشان در برخی ازشعب روستایی نیز حکایت ازحضور پرشور مردم در مناطق روستایی غرب استان دارد.
بیشتر جمعیت شهرهای بندرترکمن ،گمیش تپه و سیمین شهر را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند.
7333/1648/1860
خبرنگار: علی قاسمعلی ** تنظیم : پری سالارنیا ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
کد N1700342

وبگردی