آفتاب
روز درخشش ملت؛

آیت الله حسینی بوشهری: حضور آگاهانه مردم در انتخابات تجلی مردم سالاری دینی است

آیت الله حسینی بوشهری: حضور آگاهانه مردم در انتخابات تجلی مردم سالاری دینی است

قم - ایرنا - عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور آگاهانه مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تجلی مردم سالاری دینی است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز جمعه پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران با اشاره به این که جمهوری اسلامی دارای 2 رکن اسلامی و مردم سالاری دینی است، افزود: حضور آگاهانه مردم انقلابی ما در انتخابات، تجلی مردم سالاری دینی است و امیدواریم شاهد حضور باشکوه مردم در صحنه باشیم.
وی ادامه داد: مردم تاکنون تعهد خود را به اسلام و نظام اسلامی به خوبی انجام داده و ثابت کرده اند که ملتی وفادار به خون شهدا و امام راحل بوده و به بیعتی که با رهبر معظم انقلاب اسلامی بسته اند، وفادار هستند.
وی بیان داشت: پیش بینی می شود حضور مردم در این دوره از انتخابات، حضوری گسترده باشد.
وی به شور انتخاباتی اشاره کرد و گفت: نامزدهای انتخاباتی، حامیان آنها و مردم در ایام تبلیغات نشان دادند حضور گسترده ای در صحنه دارند که حتی این شور و نشاط برای جهانیان قابل باور نبود.
امام جمعه موقت قم ابراز امیدواری کرد: فردا شاهد نتایج ارزشمندی باشیم و مردم ما با یک حرکت دیگر برای چهار سال آینده گام های استواری برای عمران و آبادی کشور بردارند.
آیت‌الله حسینی بوشهری رای خود را در صندوق سیار شماره 549 در قم انداخت.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در حدود 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
56 میلیون و 410 هزارو 234 تن واجد شرایط لازم رای دادن هستند که امروز می توانند با مراجعه به شعب اخذ رای در سراسر کشور آرای خود را به صندوق بریزند.
/7401/ /1860/1175
خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
کد N1700071

وبگردی