آفتاب

تصاویر: ازدواج نرگس محمدی و علی اوجی / عکس عروسی نرگس محمدی و علی اوجی منتشر شد!

تصاویر: ازدواج نرگس محمدی و علی اوجی / عکس عروسی نرگس محمدی و علی اوجی منتشر شد!

تصاویر ازدواج نرگس محمدی و علی اوجی در فضای مجازی منتشر شد. انتشار عکس عروسی نرگس محمدی و علی اوجی، در میانه اخبار مربوط به انتخابات 96، خبر غیرمنتظره ای بود که باعث هجوم کاربران به صفحات اینستاگرام این دو هنرمند معروف شد!

تصاویر ازدواج نرگس محمدی و علی اوجی در فضای مجازی منتشر شد. انتشار عکس های مراسم عقد نرگس محمدی و علی اوجی، در میانه اخبار مربوط به انتخابات 96، خبر غیرمنتظره ای بود که باعث هجوم کاربران به صفحات اینستاگرام این دو هنرمند معروف شد! 
به گزارش آفتاب، عده ای از کاربران فضای مجازی و علاقه مندان نرگس محمدی و علی اوجی با نوشتن پیام های تبریک در صفحات مجازی این دو هنرمند، به خبر ازدوجشان واکنش نشان دادند. عده ای دیگر اما در پیام های خود خواستار تایید یا تکذیب خبر ازدواج علی اوجی و نرگس محمدی شده اند.

نرگس محمدی در نهم فروردین 1364 در تهران به دنیا آمد و همزمان با تحصیل در رشته پرستاری دانشگاه در کلاس های بازیگری «کارنامه» هم شرکت می کرد و از آنجا بود که برای بازی در فیلم «مرگ یک پینوکیو» معرفی شد،نرگس محمدی پس از بازی در این فیلم حدود یک سال در تئاتر به فعالیت خود ادامه داد که در همین مدت موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره «ماه» حوزه هنری دریافت کند.
نرگس محمدی پس از تجربه ای که در تئاتر کسب کرد به سینما بازگشت و در فیلم هایی چون ریسمان باز، آناهیتا، سوپراستار و اخراجی های 2 بازی کرد. وی با بازی در فیلم سینمایی آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش سریال ستایشنیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد.
نرگس محمدی بیشتر شهرت خود را مدیون سریال ستایش در تلویزیون است.

علی اوجی بازیگرنقش وکیل سریال در حاشیه پیش از این نیز در سریال شوخی کردم و پژمان به ایفای نقش پرداخته بود. علی اوجی را سالها به عنوان یکی از خوش فکرترین و معتبرترین تهیه کننده های موسیقی می شناختیم. او با دعوت مهران مدیری برای بازی در مجموعه «شوخی کردم» نشان داد که در بازیگری حرف های بسیاری برای گفتن دارد و بدون تردید یکی از شیرین ترین شخصیت های سریال «در حاشیه» است. علی اوجی هنرمند متفکری است که آگاهانه در مسیر پیش رویش قدم بر می دارد. 
کد N1700007

وبگردی