آفتاب

کرباسچی:انتخابات تنها راه اصولی و منطقی تغییرات در کشور است

کرباسچی:انتخابات تنها راه اصولی و منطقی تغییرات در کشور است

سنندج - ایرنا - دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: تنها راه اصولی و منطقی تغییرات در کشور انتخابات است و هیچ راه دیگری نمی تواند به چنین نتیجه خوبی منجر شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامحسین کرباسچی روز سه شنبه در نشست کردستان و امید دوباره در تالار فرودین مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج افزود: تجربه تاریخ نشان داده که جنگ و خونریزی ها هیچ گاه نتیجه خوبی برای تغییرات اساسی نبوده و تنها راه اصولی این تغییرات انتخابات است.
وی اضافه کرد: هم اکنون ایران اسلامی به مانند جزیره ای امن در منطقه پر آشوب بوده و مردم کشورمان به سبب فرهنگی غنی که دارند برای تغییرات اساسی در کشور راه انتخابات و دمکراسی را در پیش گرفتند.
کرباسچی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موفقیت های دولت تدبیر و امید گفت: این دولت در سیاست خارجی توانست با موفقیت در پرونده هسته ای و برجام برگ زرینی بر تاریخ کشور اضافه کند تا برای همیشه ایرانیان به این موفقیت افتخار کنند.
وی اضافه کرد: در سیاست داخلی نیز دولت تدبیر و امید توانسته با بکارگیری مدیران کارآمد و لایق تحولات زیادی را در داخل کشور ایجاد کند.
وی اظهارکرد:یکی دیگر از این تغییرات اساسی در دولت تدبیر و امید در حوزه صادرات نفت بود که وزیر نفت توانست از حق ایران در اوپک دفاع کند.

** اصلاح ساختار اقتصادی کشور از اولویت های دولت آینده است
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: در پروژه آینده پژوهی 100 اولویت مهم برای آینده کشور از سال 1396 به بعد ترسیم شده که اصلاح ساختار اقتصادی کشور اولویت نخست این پروژه است.
وی با اشاره به اینکه این پروژه توسط نهاد ریاست جمهوری و با استفاده از نیازسنجی های محلی و منطقه ای تهیه شده افزود: حل بحران های آب و بیکاری نیز از دیگر اولویت های این پروژه هستند.
کرباسچی اضافه کرد: یک رئیس جمهور دلسوز باید برای کشور آینده نگری کند و افق چند ساله آینده کشور را مبنای برنامه های خود قرار دهد.
وی اظهار کرد: راضی کردن اقشار نیازمند جامعه و دادن صدقه به آنها در قالب های مختلف کار انسان های خیر و نیکوکار بوده و از دایره مسئولیت های یک رئیس جمهور خارج است.
کرباسچی گفت: اگر کسانی آینده کشور را در اختیار بگیرند و به جای مسایل مهم و حیاتی به مسایل خرد و حاشیه ای توجه کنند کشور در معرض بحران قرار می گیرد.
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به حمایت مردم کردستان از جریان اصلاحات در کشور اظهارکرد: مردم این استان از آگاهی سیاسی بسیار خوبی برخوردار بوده و در دوره های مختلف از جریان اصلاحات حمایت کردند.
3020/ 6037
خبرنگار: عبداله رحمانی ** انتشاردهنده: عبدالحمید راجی
کد N1698796

وبگردی