آفتاب

نماینده اسبق مجلس:دکتر روحانی با قدرت منطق در جهان مسیر رشد ایران را هموار کرد

نماینده اسبق مجلس:دکتر روحانی با قدرت منطق در جهان مسیر رشد ایران را هموار کرد

کرج - ایرنا - نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر روحانی با قدرت منطق در جهان مسیر رشد ایران را هموار کرد و به اعتبار ریاست جمهوری نیز جایگاه ویژه ای بخشید.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام فخرالدین صابری طالقانی شامگاه چهارشنبه در جشن نیمه شعبان ستاد فرهنگیان حامی دکتر روحانی در استان البرز ، افزود: در دوره یازدهم ریاست جمهوری آنچه را که همه شاهد هستند اعتبار بخشیدن به جایگاه ریاست جمهوری ، و نیز آرامش و رفع التهاب در عرصه و تعامل منطقی با دنیای امروز است.
وی بیان کرد: دکتر رو حانی توانسته است با انتخاب یک تیم قدرتمند و با استفاده از ادبیات درست ، علم و دانش مورد نیاز ، 6 قدرت جهانی را پشت میز مذاکره بنشاند و پرونده 12 ساله هسته ای را به نفع ایران به سرانجام برساند.
وی در ادامه به فرایند مذاکرات نفس گیر تیم مذاکره کننده دولت تدبیر و امید به مدت 1.5 سال پرداخت و افزود: خوشبختانه روند مذاکرات با منطق به گونه ای پیش رفت که ترامپ رئیس جمهوری آمریکا می گوید برجام برای آمریکا منافعی به همراه نداشته و همه چیز به نفع ایران بوده است.
این نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت روحانی با گفتمان منطق و ادبیات مناسب که ریشه در فرهنگ غنی اسلامی - ایرانی ما دارد توانست سایه شوم جنگ را از کشور دور کند و بار دیگر استقامت ملت ایران را به رخ جهانیان بکشاند.
حجت الاسلام صابری طالقانی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید در دوره خدمتش به ملت ایران به گونه ای عمل کرده که حجت الاسلام ناطق نوری به صحنه حمایت از این دولت وارد شده و اعلام کرده که هیچ کس یا گروهی از وی برای این حمایت درخواست نکرده است بلکه خود احساس کرده برای استمرار آرامش این مملکت و رشد کشور به میدان دفاع از دولت دکتر روحانی آمده است.
وی درادامه اظهارکرد: چرا در آن زمانی که ایران در آمد میانگینش از هر بشکه نفت 90 تا 100 دلار بود ، وضعیت اقتصادی نامناسبی در جامعه حاکم بود و کاری برای رشد اقتصادی کشور و بیکاری نشد؟
وی یادآور شد: ای کاش مجری مناظره ها از این آقایانی که ادعای نجات اقتصاد ایران ، اشتغال و افزایش یارانه سه برابری را می کنند ، می پرسید چگونه بدون پشتوانه قانون و تخصیص اعتبار و درآمد ایران که معمولا از نفت و مالیات است این وعده های پوچ و دروغین را می دهند.
وی گفت: بر اساس گزارش بانک ها ، شهرداری تهران با 60 هزار میلیارد بدهی بزرگترین بدهکار تسهیلات بانکی است.
این نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افرادی که مقابل دولت تدبیر و امید استاده اند چگونه جرات می کنند برای رسیدن به اهداف سیاسی اشان این همه به مردم دروغ بگویند و وارد زندگی شخصی خانواده ها شوند و با آبروی افراد آبرومند آن هم با دروغ بازی کنند و با وعده های پوچ در بخش های اقتصادی، اشتغال ، ازدواج و یارانه مردم را بازیچه خود قرار دهند.
وی یاد آور شد: قوه قضائیه اعلام کرده است که دولت یازدهم تنها دولتی است که همه وزرای آن و رئیس دولت دارایی های خود را اعلام کرده است.
حجت الاسلام صابری طالقانی با بیان اینکه ملت ایران تشنه صداقت است افزود: رای ملت ایران به همین دولت است چون به مردم دروغ نگفته است و با صداقت ، برنامه و منطق عمل کرده است.
استان البرز 25 هزار فرهنگی شاغل دارد.
2819/1535/ 6037
حبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
کد N1694695

وبگردی