آفتاب

روحانی خطاب به رقبایش: منطق شما هوچی‌بازی است/ مردم دیدند 8 سال با مردم چه کردید

روحانی خطاب به رقبایش: منطق شما هوچی‌بازی است/ مردم دیدند 8 سال با مردم چه کردید

ایسنا نوشت: روحانی درجمع هواداران خود در همدان تصریح کرد: ما امده‌ایم به بداخلاقی‌ها پایان دهیم، آمده‌ایم تا به خشونت‌طلبان و افراطیون پایان دهیم.

حسن روحانی در جمع مردم همدان با بیان این مطلب خطاب به رقبا تاکید کرد: دوران شما تمام شده است، شما هشت سال در این کشور بودید و مردم دیدند با مردم چه کردید. من از شما غیور مردان و زنان می پرسم آیا شما امروز بیست نفر جرات می کنید در اجتماع ستاد رقیب جمع شوید.

وی  با یادآوری اینکه ما دنبال آزادی هستیم، گفت: حتی در سال برنامه‌های انتخاباتی ‌مان  بد اخلاق ها را هم راه می دهیم. اینجا روزی است که ما باید برای روزهای آینده تصمیم بگیریم.

روحانی خطاب به رقبای خود گفت:  شما منطقتان ممنوع کردن است، چیز دیگری ندارید، منطق شما هوچی‌بازی است. شما در مسیر پیشرفت و آزادی کشور ما نخواهید بود.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: مردم ما امروز در همدان شاهد بودند دولت یازدهم یک و نیم برابر سال های قبل برای همدان تلاش کرد،علی‌ رغم خواست دلواپسان که از افتتاح بدشان می آید، امروز راه آهن همدان افتتاح شد، ماه های بعد نیز راه آهن کرمانشاه، ارومیه، رشت و تبریز افتتاح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز می بیند که در عرض چند ماه پنج استان مهم کشور ما به راه آهن سراسری وصل می شود.

این خبر کامل می شود...

 

27219

 

 

کد N1692601

وبگردی