آفتاب

الابداشتی: پیروزی با دروغ‌پردازان نیست/ طباطبایی: امروز همه از دولت اصلاحات تعریف می‌کنند

الابداشتی: پیروزی با دروغ‌پردازان نیست/ طباطبایی: امروز همه از دولت اصلاحات تعریف می‌کنند

همایش جوانان برای جوانان در سالن رایزن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سعید الابداشتی در همایش جوانان برای جوانان عنوان کرد: اگر مخالفانمان امروز سعی می‌کنند دولت روحانی را فرسوده عنوان کنند ما جوانان اصلاح‌طلب بر دهان آن‌ها می‌کوبیم. در ستاد جوانان کمیته‌هایی تشکیل شده است که به روحانی کمک خواهند کرد. امروز جوانان فقط بدنه ستاد نیستند بلکه باید کار اجرایی به آنان سپرده شود.

او با بیان اینکه باید تعهد داده شود از سوی بزرگان که در کلان شهرها جوانان در لیست قرار بگیرند، گفت: دهه شصت در سال‌هایی که باید به بلوغ و بالندگی می‌رسید به دولت پاک‌دستان خورد و سوخت. عارف و دیگر همکاران قول دادند که از سهمیه ۵۰ درصدی زنان و جوانان حمایت کنند.

او یادآور شد: این روزها به نظر می‌رسد فضای انتخاباتی نیست، سال ۹۲ نیز چنین بود، اما در چند روز معجزه رخ داد. امروز واقعا برخی مکر می‌کنند نه کاندیدای ریاست جمهوری بلکه برخی از افراد، به آقای روحانی هم گفتم باید ما نشان دهیم که رعایت اخلاق می‌کنیم. خلق نیکو آقای روحانی قطعا مکر آنان را رسوا خواهد کرد.

الابداشتی تاکید کرد: پیروزی با دروغ‌پردازان نیست، نمونه‌اش را همین چند ماه پیش دیدیم، روزگاری افراد در عرصه سیاست جولان می‌دادند اما امروز کجا هستند. عده‌ای می‌خواهند مردم را ناامید کنند، ما چالش‌های اجتماعی داریم که باید روی آن کار کرد. باید امنیت خیابانی را فراهم کرد تا افراد به راحتی بحث و تبادل نظر کنند. یک مقداری باید رفتارهای ستادی را صرف گفت‌وگوهای رودررو کنیم تا بی‌تردید روحانی و لیست اعتدال پیروز میدان باشند.

شهاب طباطبایی نیز در نشست جوانان برای جوانان گفت: بهتر است ستادهای مردمی و جنوب شهر را فعال کنیم و بهتر با مردم حرف بزنیم.  دوستان جوان باید خودجوش وارد فضای انتخابات شوند و ستادها را فعال کنند. اتفاقی که امروز می‌افتند این است که با مناظرات به امید مردم خدشه وارد شده است.

او ادامه داد: کسانی که تلاش کردند برجام شکل نگیرد همه از برجام دفاع کردند. خوشحالم در مناظرات از دولت اصلاحات و منش آقای خاتمی و منطق‌پذیری ایشان تعریف کردند و برای اینکه اشتباهات دولت نهم و دهم را گردن نگیرند از دولت هفتم و هشتم تعریف می‌کنند.

طباطبایی یادآور شد: در این مدت  کوتاه باید  ستادهایی که تشکیل ‌شده را فعال کنیم و به جای دور هم جمع شدن با مردم در  تماس باشیم.

کد N1691326

وبگردی