آفتاب

برطرف کردن نیازهای کارگران اولویت اول دولت روحانی در آینده است

برطرف کردن نیازهای کارگران اولویت اول دولت روحانی در آینده است

نخستین جلسه حوزه کارگری جزیره کیش با حضور نمایندگان این صنف در محل ستاد حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ در این جلسه که با حضور نزدیک به 30 نفر از نمایندگان حوزه‌های کارگری و صنوف مختلف کیش برگزار شد؛ علیرضا ملکی نژاد (دبیر کمیته اصناف ستاد انتخاباتی دکتر روحانی) به تبیین مولفه‌های یک جامعه مترقی با درنظر گرفتن تمامی ساختارها و بنیان‌های تعیین‌کننده‌ای که اقشار کارگری جزء لاینفک آن می‌باشند، پرداخت.

وی مهمترین عرصه حضور دکتر روحانی در چهار سال گذشته را حرکت پروژه‌های راکد ساختمانی و گردشگری در جزیره کیش و ایجاد اشتغال مستمر به ویژه برای قشر کارگری عنوان نمود.

در ابتدای این مراسم رامتین روشن (قائم مقام حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی در جزیره کیش) ضمن تسلیت حادثه جان باختن کارگران شریف معدن گلستان، شغل کارگران را یکی از سخت‌ترین و پرخطرترین مشاغل موجود در جامعه دانست و برطرف کردن نیازهای این قشر و حرکت به سمت حذف دغدغه‌های موجود را جز اولویت برنامه‌های دولت روحانی در آینده دانست.

وی امید داد تا با حضور پرشور تمامی اقشار موجود در جزیره کیش چه در سطح انتخابات شورای اسلامی شهر و چه در عرصه انتخابات ریاست جمهوری بتوان به یک حرکت پرشور و انقلابی ویژه دست پیدا نمود و با انتخاب طیف‌های مشترک‌الفکر در 2 حوزه انتخاباتی شورا و ریاست جمهوری بتوان به یک سیاستگذاری یکدست دست نائل آمد تا چرخ توسعه کشور بدون وقفه در حوزه‌های داخلی و بین‌المللی به حرک درآیند.

کد N1691258

وبگردی