آفتاب

قائم مقام وزیر کشور: باید مردم را به حضور در پای صندوق رای تشویق کرد

قائم مقام وزیر کشور: باید مردم را به حضور در پای صندوق رای تشویق کرد

شهرکرد- ایرنا- گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات از نظر داخلی و بین المللی برای کشور اهمیت زیادی دارد، از این رو باید مردم را برای حضور پرشور در پای صندوق های رای تشویق کرد.

به گزارش ایرنا، محمدحسین مقیمی روز دوشنبه در همایش گرامیداشت روز جهانی کارگر در شهرکرد، با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان و ناامنی های منطقه، حضور حداکثری مردم در انتخابات را ضروری خواند.
وی با تاکید بر برگزاری انتخاباتی سالم با امنیت بالا تاکید کرد: این اهداف مهم به طور کامل در انتخابات اخیر تامین شده و تلاش خود را به کار گرفته ایم تا انتخابات پیش رو در آرامش و امنیت کامل و با حضور باشکوه مردم برگزار شود.
قائم مقام وزیر کشور حرکت در راستای سند چشم انداز توسعه کشور را برای ریاست جمهوری آینده ضروری خواند و گفت: هر نامزدی که بتواند در این مسیر گام بردارد، شایسته تصدی این جایگاه مهم است.
مقیمی با بیان اینکه همه نامزدهای حاضر در عرصه رقابت انتخابات ریاست جمهوری از رجال سیاسی تایید صلاحیت شده و مورد احترام هستند، گفت: نامزدها باید از فرصت موجود برای ارائه برنامه ها و دیدگاه های خود بهره گرفته و از بیان سخنان ناامید کننده پرهیز کنند.
مقیمی در ادامه به نقش کارگران در برهه های مهم انقلاب اشاره کرد و گفت: کارگران در سالهای قبل، حین و پس از انقلاب اسلامی نقش مهم و تعیین کننده ای در پیروزی و پیشبرد انقلاب ایفا کردند و امروز نیز در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش بی بدیلی دارند.
وی، تحقق رشد اقتصادی هدفگذاری شده در سند چشم انداز کشور را مستلزم تلاش مجموعه فعالان اقتصادی کشور دانست و گفت: کارگران که از سرمایه های مهم اجتماعی کشور هستند در تحقق این مهم اثرگذارند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
خبرنگار: خاطره حسین زاده ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7363/5132
کد N1687860

وبگردی