آفتاب
فرمانده قرارگاه عملیاتی قدس:

تشدید ایست‌های بازرسی بسیج در ایام انتخابات

تشدید ایست‌های بازرسی بسیج در ایام انتخابات

فرمانده قرارگاه عملیاتی قدس از تشدید ایست‌های بازرسی و گشت‌های اطلاعاتی بسیج در ایام انتخابات خبر داد و گفت: بسیج در انتخابات پیش‌رو برقراری امنیت انتخابات را از وظایف خود می‌داند.

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده قرارگاه عملیاتی قدس تهران درباره فعالیت گردان‌های الزهرا(س) و کوثر که ویژه خواهران است، گفت: گردان الزهرا(س) بیشتر دربحث امدادونجات فعال است و گردان کوثر نیز در سطح حوزه‌ها ماموریت‌های مختلفی را در زمینه رزمی انجام می‌دهد، به‌طوری که خواهران ما دراین گردان آموزش‌های رزمی را فرا می‌گیرند؛ لذا نقش خواهران در بسیج پررنگ و تأثیرگذار است. 

سردار حسن‌زاده در ادامه دو مولفه امنیت و معیشت را دو انتظار مردم از حاکمیت عنوان کرد و اظهار داشت: درحال حاضر مردم از امنیت موجود راضی هستند؛ چراکه افراد انقلابی با تلاش خود امنیت را فراهم کرده‌اند اما وضع معیشت مردم جالب نیست و ما باید بحث اقتصاد مقاومتی را با نگاه انقلابی پیش ببریم تا موفق شویم. اگر بسیجیان وارد این عرصه شوند و برنامه‌ها را با تفکر انقلابی و جهادی انجام دهند، دربحث اقتصاد نیز به جایی خواهیم رسید که وضع معیشت مردم بهتر می‌شود. 
او گفت: بسیج همواره دو دغدغه در انتخابات دارد که اول تمام تلاش خود را می‌کند تا مردم حضور حداکثری پای صندوق رأی داشته باشند و دوم بحث تأمین امنیت انتخابات که به امید خدا بسیج در انتخابات پیش‌رو نیز همین دو هدف را دنبال می‌کند. 
او تصریح کرد: بسیج در انتخابات پیش‌رو حضور حداکثری و برقراری امنیت را از وظایف خود می‌داند. سردار حسن‌زاده درپایان گفت: فعالیت‌های بسیج ازجمله ایست‌های بازرسی، گشت‌های اطلاعاتی، گشت‌های محسوس و نامحسوس در ایام انتخابات با هدف برقراری و تأمین امنیت تشدید می‌شود. 
بسیج پرس
کد N1686699

وبگردی