آفتاب
موبایلکده

جی 6 ال‌جی روانه بازار تلفن‌های هوشمند شد

جی 6 ال‌جی روانه بازار تلفن‌های هوشمند شد

کمپانی ال‌جی هفته گذشته از آخرین پرچمدار خود با عنوان G6 رونمایی کرد. در این مراسم که با حضور مدیران ارشد این شرکت برگزار شد کمپانی ال‌جی ...

دنیای اقتصاد:کمپانی ال‌جی هفته گذشته از آخرین پرچمدار خود با عنوان G6 رونمایی کرد. در این مراسم که با حضور مدیران ارشد این شرکت برگزار شد کمپانی ال‌جی به معرفی ویژگی‌های جدیدترین نسخه از موبایل‌های ال‌جی پرداخت. یانگ سیک کیم، مدیر محصول بخش موبایل ال‌جی در ایران ضمن معرفی این محصول گفت: تاکنون رقابت بین شرکت‌های تولیدکننده موبایل در ویژگی‌های سخت‌افزاری بود اما حالا رقابت بر سر کاربرد و کارکرد راحت‌تر آغاز شده است. او در ادامه افزود: مشتریان ما به دنبال صفحه‌نمایش بزرگ‌تر هستند، اما این به معنی آن نیست که به دنبال یک گوشی بزرگ‌تر باشند. مدیر محصول بخش ال‌جی موبایل در ادامه به استفاده از فناوری فول ویژن در صفحه نمایش این گوشی اشاره کرد و آن را اولین گوشی هوشمند مجهز به این فناوری دانست. 

 

در ادامه یاشار پورسیستانی، سرپرست بخش آموزش ال‌جی موبایل به معرفی ویژگی‌های گوشی هوشمند جی 6 پرداخت. صفحه نمایش 7/ 5 اینچ با وضوح ۱۴۴۰در ۲۸۸۰ پیکسل فول ویژن جی 6 با نسبت تصویر ۱۸:۹ ویژگی‌هایی بود که به آن اشاره شد. بنا به گفته پورسیستانی، جی 6 از آلومینیوم و شیشه ساخته شده و قاب فلزی که دورتادور این گوشی را احاطه کرده است بر استحکام آن افزوده است. جی 6 در رنگ‌های سفید، پلاتینیوم و مشکی عرضه شده که از یک قاب پشتی کاملا صاف بهره‌مند است و دوربین موجود روی آن هیچ برآمدگی ندارد. نکته‌ای که سرپرست بخش آموزش ال‌جی موبایل به‌عنوان یک ویژگی جالب توجه در این گوشی اشاره کرد این بود که جی 6 ال‌جی اولین گوشی هوشمند مجهز به قابلیت دالبی ویژن است که در کنار استاندارد HDR10 به آن مجهز شده است. آخرین پرچمدار ال‌جی با دوربین‌ ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، زاویه ۱۲۵ درجه واید دارد. برخورداری از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و خاک و آب از دیگر ویژگی‌های این گوشی است. همچنین ال‌جی این پرچمدار خود را دربرابر ضربه مقاوم کرده و باعث شده کمتر نگران افتادن این موبایل از دست خود باشید.

کد N1686647

وبگردی