آفتاب

اجری "ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر" با دو خواننده اپرا

اجری "ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر" با دو خواننده اپرا

"ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر" به رهبری شهرام توکلی و علی‌اکبر قربانی و با خوانندگی رشید وطن‌دوست و ماریو تقدسی در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، کنسرت "ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر" 19 اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می‌شود، که طی آن رشید وطن‌دوست (خواننده اپرا در دوره رهبرى حشمت سنجرى) و ماریو تقدسى (خواننده اپراى وین و از شاگردان پاوراتى) آثارى از موسیقى کلاسیک غربی، آذربایجانی و ایرانی را اجرا می‌کنند.

این ارکستر آثاری از روسینى، بیزه و فرانز لاهر، قطعاتى از موسیقى آذربایجان از اوزیر حاجى بیکف، توفیق قلى اف، واصف آدى گوزلف و على سلیمى، قطعات موسیقى ایرانى از حبیب الله بدیعى، عباس شاپورى، شهرام توکلى و على اکبر قربانی، رپرتوار را اجرا خواهد کرد.

"ارکستر  سمفونیک فرهنگ و هنر" به همت سوسن تقی پور(رئیس دانشگاه واحد ٤٦ تهران) و على‌اکبر قربانى و شهرام توکلى به همراه جمعى از دانشجویان دانشگاه موسیقى در سال ١٣٩٣ تاسیس و در تالار وحدت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایى شد.

بلیت‌های این اجرا از امروز در سایت "ایران کنسرت" و دانشگاه علمى کاربردى واحد ٤٦ به فروش می‌رسد و دانشجویان می‌توانند با ١٠ درصد تخفیف بلیت‌های این کنسرت را تهیه کنند.

کد N1686139

وبگردی