آفتاب

مردم نشان دادند به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنند

مردم نشان دادند به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنند

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مردم ایران در پایش‌های مختلف نشان دادند که به هویت ملی و دینی‌شان و علاقمندی شان به نظام و به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسحاق جهانگیری در پاسخ به این سوال که برای حفظ و تقویت اجتماعی نخبگان و پیوند آنها با مراکز علمی و صنعتی چه برنامه‌ای دارید، گفت: به فضل الهی مردم ایران در پایش‌های مختلف نشان دادند که به هویت ملی و دینی‌شان و علاقمندی شان به نظام و به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه خوشبختانه امروز کشورمان از نظر دانش در رتبه بالایی قرار دارند، گفت: نخبگان در همه جا حضور دارند و نهادهای مختلفی از جمله معاونت علمی ریاست جمهوری مسئولیت شناسایی نخبگان و استفاده از آنها را در بخش‌های مختلف دارد.

او ادامه داد: امروز تکیه‌گاه ما برای حل مشکلات، نخبگان هستند و دو مجمع بین المللی رتبه علمی ایران را در منطقه و در دنیا اعلام کردند خوشبختانه ایران در رتبه بسیار خوبی قرار دارد.

جهانگیری با بیان اینکه مهم این است که ارتباط بین دانشگاه و صنعت و ارتباط بین دانشگاه و مرکز تولیدی برقرار شود اظهار داشت: برای این پیوند راهکارهای عملیاتی یافتیم و اگر به صورت جدی  در مراکز پژوهشی از این راهکارها استفاده شود در افزایش توانمندی نخبگان بسیار موثر خواهد بود.

کد N1685836

وبگردی