آفتاب
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ظرفیت ها و توانمندی های داخلی در تبلیغات انتخاباتی مدنظر باشند

ظرفیت ها و توانمندی های داخلی در تبلیغات انتخاباتی مدنظر باشند

خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: نامزدها در تبلیغات انتخاباتی خود به جای چشم داشتن به خارج از مرز ها به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی توجه داشته باشند.

به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر با اشاره به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: مناظره های زنده انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری، فرصتی مناسب برای بیان راه حل های مشکلات کشور است.
وی اظهار کرد: نامزدها در مناظره های زنده تلویزیونی باید توجه کنند که مبادا این مناظره ها فرصتی برای تاختن و تخریب به یکدیگر باشد.
نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: اشتغال و تولید با تکیه بر ظرفیت های داخلی امکان پذیر بوده و این موضوع، یک رهنمود راهبردی در تبلیغات انتخاباتی است.
وی اضافه کرد: مردم منتظر هستند تا بدانند نامزدها چه برنامه هایی دارند و چه کسی قدرت، مدیریت و صداقت را برای انتخاب شدن دارد.
امام جمعه خرم آباد رعایت تقوای سیاسی و صداقت و درستی در عمل و گفتار را از انتظارات مردم از نامزدها دانست و گفت: نامزدهای انتخاباتی نباید از ارزش های غربی تبعیت و روش های اسلامی را دنبال کنند.

** معلمان باید نسل چهارم جامعه انقلابی را پرورش دهند
خطیب جمعه خرم آباد در فرازی دیگر از خطبه های نماز جملعه با اشاره به یازدهم اردیبهشت شهادت آیت الله مطهری و روز معلم گفت: رسالت معلمی، رسالت انبیا است و معلمان از جایگاه و منزلت پیامبران برخوردارند.
وی افزود: معلمان باید ارتقای توان علمی، خلاقیت و نوآوری دانش آموزان را مد نظر قرار دهند.
وی آموزش و تعلیم برای تولید و اشتغال را از وظایف معلمان دانست و اظهار کرد: معلمان باید چرخ اشتغال و تولید را در دوران نوجوانی به حرکت در آورند.
آیت الله میرعمادی ادامه داد: مهم ترین منبع برای تعلیم و تربیت دینی، کتاب های استاد مطهری می باشند که در حال حاضر مورد بی مهری و کم توجهی قرار گرفته اند.

** حمایت از تولیدات داخلی بهترین تجلیل از کارگران است
وی با اشاره به هفته کار و کارگر و تبریک این روز به جامعه کارگری گفت: کارگر سنگر اقتصادی را می چرخاند.
نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: شعار سال از سوی مقام معظم رهبری نقش عمده ای در تولید و اشتغال دارد و باید به این موضوع توجه ویژه ای شود.
وی با بیان اینکه آمار بالای بیکاری در لرستان برازنده مردم این استان نیست، گفت: ایجاد شغل وظیفه دولت و حکومت است.
آیت الله میرعمادی افزود: اکنون برخی از کارگران وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند و نگرفتن مطالبات چندماهه این قشر قابل تحمل نیست.

** پاسداری از اسلام، انقلاب اسلامی و ارزش های دینی از وظایف پاسداران است
وی با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به روز جانباز و پاسدار گفت: امام حسین (ع) با نهضت و قیام خود اسلام را زنده نگه داشته است و پاسداران با الگوگیری از این امام همام باید مظهر ایمان، شجاعت و ایثار باشد.
آیت الله میرعمادی ادامه داد: در هر کجا کشور خطری را از سوی دشمن احساس کند، سپاه و پاسداران در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و از ارزش ها و دستاوردهای اسلامی دفاع می کنند.
وی گفت: جانبازان اسطوره ایثار شده اند و حقانیت انقلاب اسلامی به شمار می آیند.
3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
کد N1685738

وبگردی