آفتاب

جلسه هماهنگی سرناظران مناطق ۲۲گانه تهران برگزار شد

جلسه هماهنگی سرناظران مناطق ۲۲گانه تهران برگزار شد

نخستین جلسه هماهنگی سرناظران مناطق ۲۲گانه انتخابات شورای شهرتهران، ری وتجریش با حضور دبیر هیات نظارت و رییس کمیته امور مناطق و ناظران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، درابتدای جلسه علیرضا محمودی ضمن اشاره به وظایف سرناظران مناطق ۲۲ گانه تهران و معاونان آنها به راهکارهای تعریف شده در شرح وظایف برای حل‌وفصل مشکلات احتمالی پرداخت.

او با تاکید براینکه قانون فصل الخطاب همه در انتخابات خواهد بود افزود: همه ما نسبت به تک تک آرای ماخوذه مسئولیم و نباید ذره‌ای نگاه و هویت جناحی درحوزه نظارت بر انتخابات وجود داشته باشد.

سپس پرویز نصیری رییس کمیته مناطق و ناظرین نیز درخصوص وظایف سرناظرین توضیحات تکمیلی را ارایه کرد. نصیری در سخنان خود به همه سرناظرین تاکید کرد: در نحوه جذب ناظران صندوق‌ها باید مدارک و مستندات کافی که در قانون به آن اشاره شده از داوطلبان حضور در سرصندوق‌ها دریافت شود.

او همچنین اعلام کرد که تا روزبرگزاری انتخابات چند جلسه هماهنگی دیگر بین هیات نظارت و سرناظرین برگزار خواهد شد.

در ادامه این جلسه بهروز نادری نسب دبیر اجرایی هیات نظارت برانتخابات شورای شهر تهران، ری وتجریش نیز طی سخنانی به تشریح اهمیت کار سرناظران در انتخابات شورای شهر پرداخت.

او گفت: همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری اعم از هیات‌های اجرایی و نظارت حق دخالت دادن علایق سیاسی درعرصه برگزاری انتخابات را ندارند. همه باید مرقانون و آیین‌نامه‌های مربوطه را اجرا کنیم. اعتمادمردم به برگزارکنندگان انتخابات بسیار مهمتر از رقابت‌های جناحی وسیاسی است.

نادری نسب با تاکید بر اینکه خدا برهمه اعمال ما حاضر و ناظر است افزود: این روزها و این رقابت ها درچند هفته آینده به پایان می رسد وآنچه باقی می‌ماند اعمال و کردار ما نزدخداوند است.

دبیر هیات نظارت برانتخابات شورای شهرتهران،ری وتجریش ضمن تقدیراز همه نهادهای مسئول که تا کنون همکاری خوبی با هیات نظارت داشته اند گفت: امیدوارم درطول روزهای آینده همه امکانات وضروریات موردنیاز هیات نظارت درهمه مناطق ۲۲ گانه فراهم شود.

درپایان سرناظرین مناطق ۲۲ گانه دغدغه های خود را به صورت پرسش مطرح کردند و مسئولان دبیرخانه هیات نظارت و رییس کمیته امورمناطق وناظرین هم به پرسش‌ها پاسخ لازم را دادند.

کد N1684824

وبگردی