آفتاب

در آستان قدس اتوبوسی عمل نکردیم

در آستان قدس اتوبوسی عمل نکردیم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه رویکرد ما در آستان قدس با مدد گرفتن از سند بالادستی که پیام رهبری بود ایجاد تغییر بود، گفت:‌ ما نگاه فرهنگی آستان قدس را تغییر دادیم و اتوبوسی عمل نکردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام ابراهیم رییسی با حضور در جلسه عصر امروز فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: باید نگاه‌های منصفانه‌ای نسبت به راهکارهایی که ازسوی دولت ارائه شده داشته باشیم. من در دوره‌ای که در سازمان بازرسی بودم آسیب‌شناسی دغدغه اصلی‌ام بود. رفع این مانع نیازمند عزم و اراده جدی است هم در ساختار هم در رفتار که باید آن را اجرایی کنیم.

رئیس آستان تولیت قدس گفت: امروز بیکاری یکی از معضلات بزرگ کشور است. مقام معظم رهبری بارها بر این موضوع تاکید کردند البته اینکه چقدر دولت در این مورد نقش داشته و یا نداشته مشخص نیست ما مشاهده کردیم این اولین بار که دولت و مجلس برنامه را به صورت طرح ارائه کرده اند.

او با بیان اینکه  با درنظرگرفتن منابع و ذخایر کشور می‌توانیم بر مشکلات کشور فائق آییم گفت: نباید به عنوان شعار به این موضوع نگاه کنیم. ظرفیت نیروی انسانی بسیار عظیمی که در کشور وجود دارد و برطرف کردن مشکلات کشور کاملا قابل تحقق است.

رییسی درباره فقرزدایی در جامعه گفت: در ارتباط با فقر و فقر زدایی برنامه‌های قابل اجرا وجود دارد. ما وضع مردم را در جامعه می‌دانیم و راهکاریهای برون رفت را نیز باید بررسی کنیم. باید با اعتماد به مردم و به توانایی کشور، جوانان را باور کنیم. جوانان در حوزه‌های مختلفی از جمله نانو تکنولوژی گام‌های بلند برداشتند و می‌توان گره‌های کشور را به دست آن ‌ها باز کرد.

رییس تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه باید تغییر وضعیت را باور کرد، اظهار کرد: می‌توان به مردم، جوانان و متخصصین نگاه غیر حزبی و سلیقه‌ای داشت و نگاه حزبی نداشته باشیم و به همه ظرفیت کشور با همه سلیقه‌ها نگاه کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اتفاقاتی که در آستان قدس از زمان ورود او به آنجا شکل گرفته گفت: رویکرد ما در آستان قدس با مدد گرفتن از سند بالادستی که پیام رهبری بود ایجاد تغییر بود ما توانستیم نگاه فرهنگی آستان قدس تغییر دادیم و اتوبوسی حرکت نکردیم.

او ادامه داد: به دلیل پشتوانه اجرایی که داریم احساس این تغییر وجود دارد به هیچ عنوان وضعیت اقتصادی را نمی‌شود در رسانه‌ها گفت. من نمی‌خواهم ایجاد دغدغه کنم اما بدانید دغدغه بسیار جدی است. رشد اقتصادی با اصلاح نظام بانکی کشور امکان پذیر است. در برنامه توسعه اول، دوم، سوم، چهارم و پنجم توسعه، کاهش نقش دولت و افزایش نقش نظارتی حمایت دولت را داشتیم.

کد N1683250

وبگردی