آفتاب
دلیریان در گفتگو با مهر:

عبدولی اصلا نبود که بخواهد خط بخورد/ دوبنده تیم ملی زوری نیست!

عبدولی اصلا نبود که بخواهد خط بخورد/ دوبنده تیم ملی زوری نیست!

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران در واکنش به ادامه غیبت عبدولی در اردوی تیم ملی و حواشی پیرامون این موضوع گفت: او اصلا به خانه کشتی نیامده که بخواهیم او را خط بزنیم.

محمد دلیریان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه نظم و انضباط باید حرف اول و آخر را د روند برنامه های تیم ملی بزند، گفت: ما به سعید عبدولی این فرصت را دادیم که به اردوی تیم ملی بیاید و شانس خود را برای کسب دوبنده تیم ملی امتحان کند، اما او نیامد و نشان داد رغبتی به این مساله ندارد.

وی در خصوص برخی خبرها مبنی بر خط خوردن عبدولی از جمع ملی پوشان تصریح کرد: او اصلا به اردو نیامد تا شرایط او را برای حضور در ترکیب تیم ملی محک بزنیم. در نتیجه کسی که اصلا به اردو نیامده را چطور می تواند خط زد؟

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی ادامه داد: ما شرایط و فضا را برای تمامی مدعیان عنوان دار و همچنین جوانان باانگیزه باز گذاشتیم و تمامی مدعیان می توانستند با استفاده از این شرایط به جمع ملی پوشان اضافه شوند، اما مطمئنا نمی‌توان کسی را به زور به تیم ملی آورد و دوبنده تیم ملی را به او داد.البته آن روی سکه هم شاهد اتفاقات خوبی بودیم. همین موضوع به ما نشان داد بسیاری از کشتی گیران جوان و آینده دار برای رسیدن به دوبنده تیم ملی منتظر فرصت و میدان بودند و به عنوان مثال توانستیم در جام جهانی آبادان، بسیاری از همین نفرات را شناسایی کرده و با جدیت بیشتری زیر نظر بگیریم.

دلیریان اظهار داشت: تمامی مدعیان می توانند خودشان را با حضور در رقابتهای انتخابی تیم ملی اثبات کنند. مطمئنا میدان برای همه آماده است و هر کسی می تواند حرفش را در میدان بزند. مگر اینکه خودش نخواهد و ترجیح دهد از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.

وی در پایان گفت: کشتی فرنگی ایران با غیبت یک یا چند نفر تعطیل نمی شود. ما از همه بزرگان وقهرمانان استقبال می کنیم کمااینکه به جوانان و پشتوانه های این رشته نیز توجه ویژه ای داریم، چراکه تمام تلاش ما تجهیز و آماده سازی بهترین تیم برای المپیک ۲۰۲۰ است.

کد N1683011

وبگردی