آفتاب

دعوت از دو دانش آموخته شریفی برای حضور در نشست دانشمندان جوان برتر جهان

دعوت از دو دانش آموخته شریفی برای حضور در نشست دانشمندان جوان برتر جهان

تهران- ایرنا- دو دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف در فهرست 400 دانشمند جوان برتر 2017 برای شرکت در نشست سالانه لیندا قرار گرفتند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از دانشگاه صنعتی شریف، دکتر مصطفی فخرایی دانش آموخته مقطع دکتری از دانشکده شیمی و دکتر الهام اسدیان دانش آموخته مقطع دکتری از پژوهشکده نانو دو دانشمند ایرانی هستند که در فهرست 400 دانشمند جوان برتر 2017 برای حضور در نشست سالانه لیندا برندگان جایزه نوبل قرار گرفتند.
نشست سالانه لیندا برندگان جایزه نوبل Lindau Nobel Laureate Meeting (که هر ساله در شهر لیندا کشور آلمان برگزار می شود) جمعی از برندگان جوایز نوبل و برترین دانشمندان جوان را هر ساله گرد هم می آورد.
در این نشست یک هفته ای، نوبلیست ها به ارائه نتایج تحقیقات خود پرداخته و جلسات بحث و بررسی برای محققان جوان در گرایش های مختلف تشکیل خواهد شد.
این نشست، هر ساله به یک رشته مرتبط به جایزه نوبل اختصاص دارد که از سال 1951 میلادی توسط دو فیزیکدان به منظور تبادل اطلاعات علمی پایه گذاری شد.
شصت و هفتمین سال برگزاری این نشست به 'رشته شیمی' اختصاص یافته که تاکنون 30 نفر از برندگان جایزه نوبل شیمی حضور خود را در این کنفرانس اعلام کرده اند.
نشست آتی برندگان نوبل و دانشمندان جوان برتر جهان در تاریخ 25 تا 30 ژوئن 2017 در شهر لیندا کشور آلمان برگزار خواهد شد.
علمی**1055**1440
دریافت کننده : زینب کارگر ** انتشار: گلشن
کد N1682170

وبگردی