آفتاب

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز برگزار می‌شود

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از برگزاری نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، شهریار فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی اظهارکرد: این جشنواره طبق روال سال‌های گذشته، با هدف تجلیل و تکریم از خیرینی که در امر مقدس مدرسه سازی مشارکت می نمایند و همچنین برای گسترش فرهنگ مشارکت در توسعه فضاهای آموزشی برگزار می‌شود .

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: رویکرد نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز، مشارکت خیرین در ایمن سازی مدارس است و در سراسر کشور، خیرین را به مشارکت در ایمن سازی مدارس موجود دعوت می‌کند.

وی یادآورشد: نمایشگاه جنبی این جشنواره متشکل از عملکرد مناطق آموزش و پرورش استان در خصوص احداث مدارس خیرساز و همچنین بیان نیازمندی‌های این حوزه در بخش‌های مختلف، برای اطلاع رسانی به خیران و مردم در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت .

فولادوند با بیان اینکه خیرین سال گذشته مبلغی حدود ۵۰ میلیارد تومان به مجموعه آموزش‌وپرورش استان اهدا کرده اند، بیان کرد: علاوه بر کمک مادی که بسیاری از مشکلات مجموعه را رفع می‌کند، این اقدام توسعه فرهنگ خیرخواهی را در بطن خود نهفته دارد که در سایه این اقدام، سایر خیرین نیز به چنین مشارکتی ترغیب می‌شوند.

وی کمک مادی و معنوی را جزئی از آموزه‌های دینی و اخلاقی عنوان کرد و افزود: در جشنواره هجدهم که سال گذشته انجام شد خیرین به تعهدات خود عمل کردند و در جشنواره نوزدهم نیز که اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود از خدمات آنها تجلیل خواهد شد.

وی افزود: این آئین روز پنجشنبه ٧ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در سالن همایش های فرهنگسرای اراک با حضور مقامات کشوری و استانی و جمع کثیری از نیک اندیشان و خیران سراسر استان برگزار خواهد شد.

 

کد N1680562

وبگردی