آفتاب

سازمان فنی‌و حرفه‌ای و اتاق تهران تفاهم‌نامه امضا کردند

سازمان فنی‌و حرفه‌ای و اتاق تهران تفاهم‌نامه امضا کردند

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای از امضای تفاهم نامه همکاری اتاق بازرگانی تهران و سازمان آموزش فنی و حرفه ای خبر داد.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای از امضای تفاهم نامه همکاری اتاق بازرگانی تهران و سازمان آموزش فنی و حرفه ای خبر داد.

«محمد امین سازگارنژاد» امروز (سه شنبه) در نخستین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران و در حاشیه امضای تفاهم نامه واگذاری مدیریت یک مرکز آمرزشی به اتاق تهران، افزود: در سال های اخیر تکنولوژی هایی خریداری شده اما تکنولوژی آموزشی همراه با خریدها، صورت نگرفته است.

معاون وزیر تعاون در ادامه به امضای تفاهم نامه همکاری اتاق بازرگانی تهران و سازمان آموزش فنی و حرفه ای اشاره کرد که بر مبنای آن، مدیریت مرکز آموزش اقدسیه به اتاق تهران واگذار شد و در این مرکز آموزشی قرار است اتاق بازرگانی تهران با همکاری موسسه ترویج کسب و کار اتاق بازرگانی اتریش (WIFI) دوره های آموزشی تقاضا محور برگزار کند.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده اداره سازمان آموزش فنی و حرفه ای به وسیله بازار، صنعت و بخش خصوصی انجام شود.

معاون وزیر تعاون با تاکید بر اینکه ارتباط معناداری میان مهارت آموزی و صنعت وجود دارد، گفت: اگر صنعت را تارهای فرش توسعه بدانیم، مهارت آموزی پودهای این فرش را تشکیل می دهند.

کد N1680067

وبگردی