آفتاب
نماینده مردم فریمان در مجلس به ایلنا خبر داد:

عدم آنتن‌دهی تلفن همراه در مناطق زلزله‌زده/ آغاز عملیات احداث ۱۸۵۰ واحد مسکونی

عدم آنتن‌دهی تلفن همراه در مناطق زلزله‌زده/ آغاز عملیات احداث ۱۸۵۰ واحد مسکونی

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی از احداث ۱۸۵۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده خراسان رضوی خبر داد.

احسان قاضی‌زاده، نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در منطقه زلزله‌زده خراسان رضوی گفت: دو روز قبل با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور در ۵۷ روستایی که آسیب دیده‌اند، احداث ۱۸۵۰ واحد مسکونی در این زلزله کلنگ‌زنی شد.

نماینده مردم فریمان با اشاره به وضعیت کنونی ۲۲ هزار نفری که در زلزله اخیر خانه‌های خود را از دست دادند، گفت:‌ هم‌اکنون مردم روستاهای زلزله‌زده در چادر زندگی می‌کنند و از طریق سازه‌های پیش ساخته و کانکس مشکل استحمام و سرویس بهداشتی به صورت موقت برطرف شده است و امیدواریم تا قبل از آغاز فصل سرما ساخت این منازل به اتمام برسد.

قاضی‌زاده با اشاره به تعداد روستاهای آسیب‌ دیده‌ گفت: در مجموع ۵۷ روستا در مناطق فریمان، رضویه، تربت جام و سرخس آسیب دیده‌اند که در ۱۸ روستا بیش از ۶۰ درصد تخریب داشتیم.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی در مورد عمده مشکلات منطقه زلزله‌زده خاطرنشان کرد: در منطقه سه مشکل عمده داریم، عدم آنتن‌دهی تلفن همراه و نبود راه‌های شوسه دومشکلی بود که پیش از زلزله هم مردم منطقه را آزار می‌داد و این دو مشکل در امدادرسانی مشکلات بسیاری را به وجود آورد اما مشکل سوم که بعد از زلزله باعث نگرانی ما شده است، روند بازسازی منازل روستانشینان منطقه است.

کد N1676945

وبگردی