آفتاب
استاندار زنجان:

نیروهای روغن نباتی جهان بار دیگر مشغول به کار شدند

نیروهای روغن نباتی جهان بار دیگر مشغول به کار شدند

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: تمام 200 نیروی تعدیل شده کارخانه روغن نباتی جهان با پیگیری های انجام شده برای راه اندازی مجدد این واحد صنعتی، بار دیگر در همین واحد تولیدی مشغول به کار شدند.

اسدالله درویش امیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیگیری های انجام مدیرعامل این شرکت در جمع مدیران استان حاضر شد و مشکل اصلی را کمبود مواد اولیه اعلام کرد.
وی یادآورشد: مدیرعامل روغن نباتی جهان پس از ملاحظه مساعدت و همراهی مدیران استان، متعهد شد تا در مرحله توسعه، برای یک هزار نفر ظرفیت اشتغال در بخش تولیدی جدید ایجاد کند.
درویش امیری اظهار کرد: نظارت های لازم انجام شد تا تمام حق و حقوق کارگران تعدیل شده که از اسفند سال گذشته بار دیگر در همین واحد صنعتی مشغول به کار شده اند، پرداخت شود.
استاندار زنجان گفت: از سوی دیگر خود مدیریت این واحد صنعتی، داوطلب شد تا 2 خط تولیدی دیگر با همین برند در زنجان راه اندازی کند.
وی خاطرنشان کرد: نظارت های لازم برای حضور مستمر کارگران این واحد صنعتی در خط تولیدی انجام می گیرد و امید می رود فعالیت آن با موفقیت بیشتر ادامه یابد.
همین سال گذشته، کارگران روغن نباتی جهان در اعتراض به تعدیل نیروهای این شرکت، اقدام به تجمع در مقابل استانداری و بلوار چمران و سپس میدان قائم کرده بودند.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
کد N1674944

وبگردی