آفتاب
قربانی در گفتگو با مهر:

حریف استقلال انتحاری بازی می‌کند/ صعودکنندگان نامشخص هستند

حریف استقلال انتحاری بازی می‌کند/ صعودکنندگان نامشخص هستند

کاپیتان سابق آبی پوشان گفت: استقلال شانس قابل ملاحظه‌ای برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دارد. درست مثل سه تیم دیگر این گروه.

پیروز قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار پیش روی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مقابل لوکوموتیو اظهار داشت: استقلالی‌ها باید هوشیار باشند و فکر نکنند چون بازی رفت را برده‌اند حتما این بازی را هم می‌برند و یا نتیجه دلخواه شان را می‌گیرند. از آنجایی که این بازی برای لوکوموتیو بازی مرگز و زندگی است این تیم در خانه خودش حتما دست به یک بازی انتحاری می‌زند. چون فقط پیروزی این بازی است که به درد لوکوموتیو می خورد و امیدهای این تیم برای صعود را زنده نگه می‌دارد.

کاپیتان سابق استقلال اظهار داشت: استقلال در گروه سخت و پیچیده‌ای قرار گرفت. کیفیت تیم‌های این گروه به هم نزدیک بود و همه تیم ها به یک اندازه شانس داشتند. همین الان هم می‌بینیم که فاصله امتیازی تیم‌ها با هم زیاد نیست و هر چهار تیم حاضر در این گروه شانس صعود به مرحله بعدی را دارند. 

وی افزود: عملکرد استقلال در (نیم فصل دوم) لیگ خیلی خوب بود و در آسیا هم هم همینطور. آبی پوشان تنها در یک بازی گل خوردند و تعداد گل های زده این تیم هم  خوب است. منصوریان هم آنقدر باهوش است که بتواند خواسته هایش را از این بازی بگیرد. گرچه پیروزی بسیار شیرین است و صعود استقلال را تقریبا قطعی می‌کند، اما حتی یک مساوی هم باعث می‌شود هم آبی پوشان به صعود نزدیک شوند و هم بهتر از آن یک حریف از گردونه رقابت برای صعود کنار برود. منصوریان پیش از این هم نشان داده که منطقی بازی کردن را بلد است و به خوبی راه امتیاز گرفتن در چنین بازی‌هایی را می‌داند.

مدافع سابق آبی پوشان گفت: استقلال در قلب خط دفاعی به یک زوج ایده آل به خصوص در بازی های بزرگ و آسیایی رسیده است و ترکیب پادوانی و جانواریو در این تیم به خوبی جواب داده است. در خط میانی هم امید ابراهیمی یک تکیه گاه است و یک فرمانده تمام عیار در مرکز میدان به شمار می رود. کاوه رضایی هم در خط حمله یک بازیکن محوری و کلیدی است. در کنار این بازیکنان محوری دست منصوریان در استفاده از جوانان هم حسابی باز است و گزینه‌های زیادی هستند که در کنار این بازیکنان با تجربه کارهای تکمیلی را انجام می‌دهند.

قربانی خاطرنشان ساخت: تاکید می‌کنم فقط کافیست استقلال منطقی باشد و از دست زدن به بازی احساسی پرهیز کند تا از این بازی با دست پر خارج شود. 

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال لوکوموتیو ازبکستان و استقلال ایران در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۵:۳۰ روز سه شنبه ۲۲ فروردین ماه در ازبکستان برگزار خواهد شد. استقلال با ۶ امتیاز در صدر گروه اول مسابقات مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و لوکوموتیو ۳ امتیازی است.

کد N1674924

وبگردی