آفتاب

5 نفر در پی سقوط خودرو به دره در سردشت جان باختند

5 نفر در پی سقوط خودرو به دره در سردشت جان باختند

مهاباد- ایرنا- مسئول فوریت های پزشکی سردشت گفت: بر اثر سقوط یک دستگاه خودروی شاسی بلند در گردنه 'هومل' این شهرستان به دره، پنج نفر کشته شدند و یک نفر دیگر مصدوم شد.

ریبین سوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عصر امروز در پی تماس تعدادی از شهروندان مبنی بر سقوط یک دستگاه خودروی شاسی بلند از نوع استیشن به داخل دره ای در گردنه هومل از توابع دهستان 'آلان' سردشت بلافاصله سه دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی 115 شهر 'ربط' و 'نلاس' و همچنین یک تیم هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در عملیات امدادرسانی به این حادثه، جان باختگان از دره بیرون کشیده شدند و مصدوم حادثه نیز که بدحال است پس از اقدامات لازم اولیه توسط فوریت های پزشکی برای مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت منتقل شد.
وی ادامه داد: گردنه هومل به علت موقعیت کوهستانی، شرایط نامساعد و همچنین غیر استاندارد بودن جاده های اطراف آن، هر ساله شاهد سقوط خودروها به دره و ریزش سنگ های بزرگ در مسیر تردد است.
به گفته رئیس پلیس راه سردشت علت این سانحه در دست بررسی است؛ این شهرستان با جمعیت 120 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با اقلیم کردستان عراق قرار گرفته است.
3072 /7562**انتشار دهنده: علیرضا فولادی
کد N1674444

وبگردی