آفتاب
دبیر حزب آزادی اردبیل

احزاب اصلاح طلب بدنبال افزایش شور انتخاباتی درکشور هستند

احزاب اصلاح طلب بدنبال افزایش شور انتخاباتی درکشور هستند

اردبیل- ایرنا- دبیر حزب آزادی استان اردبیل گفت : احزاب اصلاح طلب چه در سطح کلان، چه در سطح استانی و چه در سطح منطقه ای، در اجماع تشکیلاتی خودشان در قالب جبهه ای فراگیربه دنبال افزایش شور و شعور انتخاباتی و بالا بردن میزان مشارکت مردمی در عرصه انتخاباتی می باشند.

زعفر احد زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این احزاب با توجه به اعتقادی که به فرایند اعتدال گرایی و مشی اصلاح طلبی در مدیریت دولت و نیز مدیریت شهری دارند به دنبال تداوم این گفتمان برای دولت و شوراهای اسلامی شهر و روستا در دور آتی می باشند.احد زاده با اشاره به نقش احزاب در انتخابات افزود:نقش احزاب سیاسی در ارائه راهکارهای صحیح در مسیر اجرای قانون و تأمین خواسته های مردم پر اهمیت است.
وی بیان کرد : ایجاد فضای سیاسی در فصل انتخابات، نیازمند پیش‌زمینه‌هایی است و با انتخاباتی شدن منظومه سیاسی کشور، مردم حال‌وهوای انتخاباتی پیدا می‌کنند بطوریکه در ادوار گذشته نیز دیده شده گاهی روزهای پایانی منتهی به انتخابات، فضای پرشور انتخاباتی شکل گرفته است و قطعا همزمانی انتخابات ریاست ‌جمهوری و شوراها، در فراگیر سازی نشاط انتخاباتی موثر خواهد بود.
وی با اشاره به جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت : یکی از مولفه های بسیار مهم در پرشور سازی فضای پیش از انتخابات مشارکت حداکثری نهادها و احزاب مدنی است که نقش بی بدیلی را در این زمینه ایفا می کنند و نسبت به دوره های قبلی با اقبال عمومی فوق العاده ای در پذیرش یا عدم پذیرش برنامه ها و لیست های جریانات سیاسی در کشور مواجه هستیم .
احد زاده بیان کرد: احزاب اصلاح طلب به نوبه خود با دعوت از نخبه ها، کنشگران سیاسی و اجتماعی و مردم قطعا نقش آفرینی موثری در این انتخابات خواهند داشت.
وی افزود: تلاش می شود در ارتباط با لیست مشترک و واحد در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز با لحاظ تخصص و نیز گرایشات سیاسی حضور فعال داشته باشیم چرا که رویکرد کلی اصلاح طلبان در کشور نیز همین بوده و تاکید بزرگان این جریان هم بر این اصل می باشد.
وی اضافه کرد: روی آوری به لیست های انتخاباتی، زمینه پاسخگویی به مردم را توسط جریانات سیاسی فراهم می آورد و همین اصل باعث می شود اعتماد عمومی به احزاب و جریانات سیاسی افزایش یابد.
خبرنگار: یعقوب شاددل** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
/6016/7110
کد N1674157

وبگردی