آفتاب

مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه «شیائومی می‌۶»

مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه «شیائومی می‌۶»

شرکت چینی شیائومی برای این محصول پردازنده «اسنپ‌دراگون ۸۳۵» را در نظر گرفته است و البته بدنه آن نسبت به مدل قبلی بسیار باریک‏تر است. از ...

موبنا:شرکت چینی شیائومی برای این محصول پردازنده «اسنپ‌دراگون ۸۳۵» را در نظر گرفته است و البته بدنه آن نسبت به مدل قبلی بسیار باریک‏تر است. از زمانی که شرکت چینی شیائومی بهترین گوشی هوشمند خود موسوم به «می ۵» را روانه بازار کرد مدت زیادی می‏گذرد. این دستگاه به سیستم سخت‏افزاری قوی مجهز شده است، طراحی زیبا دارد و با قیمت مناسب وارد بازار می‏شود. به همین خاطر از آن به عنوان یکی از بهترین دستگاه‏های اندرویدی جهان یاد می‏کنند. گوشی هوشمند «می ۵» هم‏اکنون مدت طولانی است که در بازار به فروش می‏رسد و با این وجود منابع آگاه موفق شدند آخرین خبرها را در مورد مدل بعدی آن یعنی « شیائومی می‌۶» منتشر کنند. تصاویری که از سوی منابع آگاه منتشر شده است نشان می‏دهد این گوشی هوشمند جدید طراحی زیبا دارد و البته از نظر ظاهری فرق چندانی با مدل «می ۵» ندارد.

 

هر دو گوشی هوشمند از یک الگوی مشابه برای طراحی پیروی می‏کنند و مهم‏ترین تفاوت بین آنها در خمیده بودن نمایشگر «می ۶» است. برای طراحی این گوشی هوشمند از «شیائومی می‌میکس» هم الهام گرفته شده است و پیش‏بینی می‏شود که روی بدنه آن حسگر اثر انگشت مجهز به فناوری مافوق‏صوت کار گذاشته شده باشد. این حسگر روی کلید اصلی سخت‏افزاری جاسازی شده است و شما می‏توانید آن را با نمایشگر 2/ 5 اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل در اختیار بگیرید. شرکت چینی شیائومی برای این محصول پردازنده «اسنپ‌دراگون ۸۳۵» را در نظر گرفته است و البته بدنه آن نسبت به مدل قبلی بسیار باریک‏تر است. این گوشی هوشمند چهار هسته 4/ 1 گیگاهرتزی از نوع «کورتکس-آ۵۳» را به همراه چهار هسته 2/ 2 گیگاهرتزی «کورتکس-آ۵۳» در خود جا داده است. دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند حسگر ۱۲ مگاپیکسلی ساخت شرکت سونی را شامل می‏شود و کیفیت تصویربرداری با آن بسیار قابل قبول است. روی این گوشی هوشمند سیستم‌عامل اندروید ۷ نصب شده است و پیش‏بینی می‏شود در مرحله نخست ۵۰ هزار دستگاه از آن وارد بازار شود. پیش‏بینی می‏شود این گوشی هوشمند با قیمت ۴۰۰ دلار به دست کاربران جهانی برسد و احتمالا از ماه آینده وارد بازار می‏شود.

کد N1673826

وبگردی