آفتاب
استاندارتهران:

امکانات ورزشکاران ملی پوش با کشورهای حوزه خلیج فارس قابل مقایسه نیست

امکانات ورزشکاران ملی پوش با کشورهای حوزه خلیج فارس قابل مقایسه نیست

تهران-ایرنا- استاندار تهران با بیان اینکه امکانات و تجهیزات ورزشکاران ملی پوش با کشورهای حوزه خلیج فارس و برخی از کشورهای آسیایی قابل مقایسه نیست اظهار کرد: غیرت و توانمندی ورزشکاران کشورمان در رقابت های بین المللی ستودنی است چرا که این ورزشکاران توانستند با کمترین امکانات مدال های رنگارنگ و ارزشمندی را در رقابت های بین المللی و المپیک کسب کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید حسین هاشمی عصر روز سه شنبه در مراسم افتتاح پایگاه ورزش قهرمانی تهران و گردهمایی مشترک روسا، نایب رئیس و دبیران هیات های ورزشی استان که در مجموعه ورزشی تختی برگزار شد، افزود: یکی از معیار ها تهران نسبت به سایر استانها سکونت مقامات عالی کشور در این استان است چرا که انتظار می رود دوستان توجه بیشتری نسبت به خانه خود داشته باشند.
وی ادامه داد: استان تهران با وجود جمعیت افزون بر 14 میلیون نفری خود، استعداد های زیادی را در خود جای داده است.
هاشمی به 2 کمبوداساسی استان تهران اشاره کرد و گفت: جذب بودجه دولتی و بودجه های مردمی در استان تهران احساس می شود که با حرکت هایی روبه رشد بتوانیم این نیازها را برای استان تهران برطرف کنیم.
استاندار تهران با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم ما کسب مدال های بیشتر در بازیهای المپیک و آسیایی خواهد بود گفت: برای حضور مقتدر ورزشکاران تهرانی در این رویداد های بین المللی گام های خوبی را برداشته ایم.
وی گفت: از برنامه های مهم ورزشی ما در استان تهران، حضور مقتدر در المپیک 2020توکیو است که در حال حاضر مسیر علمی و منطقی درستی را در این زمینه برداشته ایم.
** ورزشکاران تهرانی پر تلاش و کوشا هستند
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این مراسم افزود: یکی از معیار های مهم ورزشکاران تهرانی تلاش و کوشایی آنها در رقابت های بین المللی است که توانستند عاشقانه و با توانمندی لازم مدال های ارزشمندی را کسب کنند.
رضا گلمحمدی با بیان اینکه همگرایی تمام دستگاهها متولی امر ورزش می تواند به توسعه ورزش در استان تهران کمک کند گفت: پس از اتمام بازیهای المپیک 2016، تا کنون 12 جلسه هم اندیشی برای 2020توکیو با هیات های ورزشی استان تهران برگزار شده است.
وی ادامه داد: امیدواریم با تجمیع همه دستگاهها و حمایت وزارت ورزش و جوانان بتوانیم کارنامه خوبی را در رویداد 2018 جاکارتا و 2020توکیو ارائه دهیم.
وی به پایگاه قهرمانی استان تهران در مجموعه ورزشی تختی اشاره کرد و گفت: این پایگاه قهرمانی می تواند استعداد ها و قهرمانانی را برای رویدادهای بین المللی پیش رو آموزش و سازماندهی کند.
همچنین در این مراسم از زحمات حسن میرزا آقابیک معاون امور توسعه ورزش که به افتخار بازنشستگی نایل شده، تقدیرشد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
کد N1671194

وبگردی