آفتاب

دکتر روحانی، رییس جمهوری پنجشنبه هفدهم فروردین 96 به سمنان سفر می کند

دکتر روحانی، رییس جمهوری پنجشنبه هفدهم فروردین 96 به سمنان سفر می کند

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: دکتر حسن روحانی رییس جمهوری به همراه هیاتی روز پنجشنبه هفدهم فروردین 96 در سفری یک روزه به سمنان استان زادگاه خود سفر می کند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز روز سه شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری افزود: دکتر حسن روحانی به همراه هیاتی از مسوولان کشوری، روز پنجشبه هفدهم فروردین 96 برای افتتاح و بازدید از تعدادی طرح به سمنان سفر می کند.
وی با بیان اینکه این سفر طرح محور است، افزود: رئیس جمهوری در سفر به سمنان برخی از طرح ها را به صورت حضوری و برخی طرح ها را به صورت ویدیوکنفرانس افتتاح خواهد کرد.
خباز با اشاره به سفر سال گذشته کاروان تدبیر امید به استان سمنان، افزود: دستگاه های اجرایی، نظارتی و امنیتی باید بهتر از سفر سال گذشته کاروان تدبیر و امید عمل کنند و آمادگی کامل باید داشته باشند.
دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری در سفر کاروان تدبیر و امید در قالب بیست و ششمین سفر استانی روز سی و یکم فرودین 95 مهمان مردم سمنان بود.
استان سمنان با 702 هزار و 360 نفر جمعیت، مجموعه ای از کویر ،جنگل و کوهستان است و گنجی از ذخائر قابل توجه معدنی، بناهای تاریخی و زمینه گردشگری، خاک حاصلخیز برای پرورش انواع محصولات کشاورزی به استان چهار فصل مشهور است.
استان سمنان در زمان حاضر 80 درصد تولید نمک، حدود 45 درصد تولید گچ و بیش از 90 درصد ذخایر زئولیت و سلستین کشور و حدود هزار و 800 واحد صنعتی و تولیدی دارد و ظرفیت گردشگری این استان با توجه به داشتن حدود 800 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و بیش از هزار اثر تاریخی، مذهبی و طبیعی بسیار بالاست.
استان سمنان 9.7 میلیون هکتار وسعت دارد و بیش از پنج میلیون هکتار کویر و 352 هزار هکتار عرصه های جنگلی دارد.
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
کد N1670998

وبگردی