آفتاب

رئیس پلیس تهران بزرگ از کاهش 35 درصدی جرائم و سوانح رانندگی در ایام نوروز خبر داد

رئیس پلیس تهران بزرگ از کاهش 35 درصدی جرائم و سوانح رانندگی در ایام نوروز خبر داد

تهران - ایرنا - فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: میزان جرائم و تصادفات رانندگی منجر به فوت تهران در نوروز 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل 35 درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین ساجدی‌نیا روز دوشنبه در حاشیه آئین تشییع پیکر 2 مامور شهید نیروی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران بدون ذکر آمار دقیقی دراین خصوص افزود: براساس بررسی های بعمل آمده آمار وقوع جرم و شرارت در تعطیلات نوروز امسال نیز 35 درصد نسبت به ایام نوروز 95 کاهش داشته است.
وی اظهار کرد: با تدابیر به موقع پلیس پایتخت، نوروز امسال شاهد کاهش میزان تصادفات خسارتی و جرحی در تهران بودیم و شهروندان در ایام تعطیلات همکاری بسیار خوبی با نیروهای پلیس مستقر در پست‌های بازرسی نوروزی داشتند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین در خصوص تهدیدات مجازی گروهک تروریستی داعش نیز تصریح کرد: هیچگونه تهدیدی در خصوص این گروهک تروریسی در سطح تهران وجود ندارد و پلیس پایتخت با انجام اقدامات و پیش بینی های لازم، آمادگی کامل و مناسب برای برخورد قاطع با هرگونه تهدید احتمالی را دارد.
سردار ساجدی نیا در خصوص شهادت 2 مامور پلیس تهران بزرگ هنگام تعقیب یکدستگاه خودرو سواری نیز گفت: خودرو پراید موردنظر در کمترین زمان ممکن پس از وقوع حادثه شناسایی و 4 سرنشین خودرو نیز دستگیر شدند.
وی اظهار کرد: 2 نفر از دستگیر شدگان دارای سابقه قضایی و کیفری هستند.
به گزارش ایرنا، 2 مامور فداکار پلیس پایتخت جمعه شب (11 فروردین) در جریان برقرار نظم و امنیت شهر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
پلیس با برقرار پایگاه ایست و بازرسی در بزرگراه بسیج به یک دستگاه خودرو پراید که چهار سرنشین مشکوک دستور ایست صادر می کند که راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری می شود که بلافاصله دو نیروی فداکار با موتورسیکلت به تعقیب خودرو پرداخته که در حین تعقیب و گریز دچار سانحه شده و به شهادت می رسند.
در این حادثه محسن طهماسب و مجید خدابنده لو 2 مامور کلانتری پایانه شرق تهران به شهادت رسیدند.
پیکر مطهر این دو شهید امروز با حضور گسترده مردم، مسئولان و فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی از محل ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تشییع و برای خاکسپاری به بهشت زهرا(س) منتقل شد.
خبرنگار: امین کمالی فر - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/7247/1109//1625
کد N1670862

وبگردی