آفتاب

کمیته صدور مجوز واردات کالا تشکیل شود

کمیته صدور مجوز واردات کالا تشکیل شود

رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داد؛ کمیته صدور مجوز واردات کالا تشکیل شود

به گزارش ایلنا، محسن سرخو در سیصد و سی‌ و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان درخصوص حمایت از اشتغال و تولیدات داخلی، باید نگاه ویژه‌ای به این دو موضوع داشته باشیم، گفت: البته مصوباتی در این باره تاکنون داشته‌ایم که می‌بایست در حوزه حمایت از تولید و اشتغال داخلی گام‌های موثری برداریم لذا در همین راستا پیشنهاد تشکیل کمیته‌ای برای صدور مجوز کالا را می‌دهم.

وی افزود: این کمیته می‌تواند به ریاست رییس شورای اسلامی شهر تهران، روسای کمیسیون‌های مرتبط در شورا و نماینده شهردار تهران تشکیل شود و صدور مجوز ورود کالاهایی که تولید داخلی ندارند را مورد بررسی قرار دهد. این پیشنهاد می‌تواند در صورت موافقت سایر اعضای شورا به صورت دو فوریتی مطرح شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به مشکل فنی در برق خط 5 مترو تهران اشاره کرد و گفت: مشکل ایجاد شده موجب تعطیل شدن این خط شده بود که با تلاش مسوولان مترو مشکل برطرف شده است. قطعا شرکت بهره‌برداری مترو برای خطوط قدیمی‌تر نیاز به اعتبارات بیشتری دارد که باید در بودجه و اعتبارات این مساله را در نظر گرفت تا نگهداشت خطوط مترو به بهترین شکل ممکن انجام شود.

 

کد N1670809

وبگردی