آفتاب

قلعه نویی: به رغم انجام بازی خوب، موقعیت های زیادی از دست دادیم

قلعه نویی: به رغم انجام بازی خوب، موقعیت های زیادی از دست دادیم

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازیکنانم در مصاف با گسترش فولاد بازی خوبی از خود ارایه کردند اما در کنار آن موقعیت های زیای را نیز از دست دادند.

به گزارش ایرنا، امیر قلعه نوعی عصر شنبه در نشست خبری پس از بازی، با انتقاد از شعار های تند علیه یکی از بازیکنان تیمش افزود: محمد نوری امروز یکی از بازیکنان خوب تیم بود و خواسته های کادر فنی را در زمین پیاده کرد و شعار علیه وی به دور از معرفت است.
وی در مورد تیم داوری خاطر نشان کرد: معتقدم گل تیم گسترش فولاد خطا بود و یک پینالتی نیز به نفع تراکتور گرفته نشد و هر وقت خواستیم حرکت تاکتیکی انجام دهیم داور بازی را با سوت های نابجا نگه می داشت.
وی در پاسخ به این سوال که چرا امروز از بازیکنان جوان استفاده نکردید پاسخ داد: میدان دادن به بازیکن جوان خوب است ولی نباید این میدان دادن باعث شود که بازیکن جوان بسوزد.
وی تصریح کرد: تیم در نیم فصل دوم نیروی زیادی از دست داد و از نقل و انتقالات نیم فصل دوم بهره مند نشد و همین امر تراکتور را ضعیف کرد.
تیم تراکتورسازی با کسب یک امتیاز از بازی امروز و با توجه به برتری استقلال تهران مقابل فولاد خوزستان با 47 امتیاز به رده سوم جدول افتاد.
خبرنگار:عیسی عطاپور**انتشاردهنده:محمدعزیزی راد**
518/3077
کد N1669419

وبگردی