آفتاب

افزایش 15 درصدی پست ها، پایگاه‌ها و نیروی امدادی/ حضور امدادگران سیار در تفرجگاه ها و اماکن تفریحی

افزایش 15 درصدی پست ها، پایگاه‌ها و نیروی امدادی/ حضور امدادگران سیار در تفرجگاه ها و اماکن تفریحی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام آماده‌باش این سازمان در روز طبیعت و همزمان با بازگشت مسافران نوروزی در جاده ها، از افزایش 15 درصدی پایگاه ها، پست ها، و نیروی امدادی این سازمان در سراسر کشور به منظور آمادگی برای پاسخ به سوانح احتمالی خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرتضی سلیمی در تشریح تمهیدات سازمان امداد و نجات همزمان با روز طبیعت گفت: در مجموع یک هزار و 535 پایگاه و پست امدادی و 6 هزار و 250 نیروی عملیاتی در روز سیزدهم فروردین مشغول خدمت رسانی به مسافران نوروزی در سراسر کشور هستند.

به گفته سلیمی، تمامی مراکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان در ستاد و استان ها در این روز فعال بوده و مسئولان سازمان در این مراکز حضور دارند. 

رئیس سازمان امداد و نجات همچنین با اشاره به آماده باش کامل پایگاه های بین شهری همزمان با بازگشت مسافران نوروزی تاکید کرد: تیم های امدادی سیار هلال احمر نیز در تفرجگاهها و اماکن تفریجی حضور خواهند داشت و بالگردهای امدادی هلال احمر نیز در سراسر کشور برای پاسخگویی به سوانح احتمالی مستقر هستند.

طرح امداد و نجات نوروزی هلال‌احمر از روز 25 اسفند 95 آغاز شده و 533 پایگاه ثابت، 778 پست موقت، سیار و شعب، 24 پست هوایی به همراه 3 هزار و 353 دستگاه خودرو و تجهیزات لجستیک تا پایان اجرای این طرح در روز  15 فروردین در خدمت هموطنان و مسافران نوروزی هستند.

 

کد N1669398

وبگردی