آفتاب

بیانیه خانه کارگر به‌مناسبت روز جمهوری اسلامی

بیانیه خانه کارگر به‌مناسبت روز جمهوری اسلامی

خانه کارگر به‌مناسبت دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در بیانیه خانه کارگر آمده است: من از این همبستگی بی‌مانند که همه به ندای آسمانی "واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لاتفرقوا" لبیک گفتند و به اتفاق آرا به جمهوری اسلامی رأی مثبت دادند و رشد سیاسی و اجتماعی خود را به شرق و غرب ثابت کردند، تقدیر می کنم... امام خمینی (ره)

دوازدهم فروردین، روز حاکمیت نظام مبتنی بر اسلام ناب‌محمدی و مظهر ابتناء جمهوری اسلامی بر اراده ملت است. در این روز که به فرموده امام راحل از اعیاد بزرگ ملی ماست؛ ملت بزرگ ایران با رای قاطع خود، حکومتی اسلامی را براساس موازین وآموزه‌های دینی و  بر پایه شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به منصه ظهور و عمل رساندند و به معنای دقیق کلمه انقلاب اسلامی را تثبیت نمودند.

امروز با گذشت 38 سال از استقرار این نظام مردم‌سالار، علیرغم همه سیاه‌نمایی‌های طواغیت و بزک‌کنندگان رژیم منحوس پهلوی و بوق‌های سلطه‌گران و مدعیان دروغین دموکراسی به فضل‌الهی و با هدایت امام بزرگوار و راهبری امام گونه مقام معظم رهبری؛ فرزندان غیور و کارآمد ملت با تقویت روحیه خودباوری و خوداتکایی و بروز استعدادهای خود  دستاوردهای شگفتی را به ارمغان آورده اند که باعث سرفرازی و مجد ملت و ارتقای جایگاه نظام در معادلات جهانی و غرور و شعف آزادیخواهان و استکبارستیزان شده است.

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران با پاسداشت یاد حضرت امام خمینی(قدس سره) و شهدای گرانقدر انقلاب؛ دلداگی جامعه شریف و سختکوش کارگری به آرمانهای والای انقلاب را یادآور شده و اعلام مینماییم کما فی السابق با همه توان در کنار آحاد ملت در خدمت شجره طیبه جمهوری اسلامی بوده و با اعتقاد عمیق به  مسیر تبیین شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) همه بنیه خود را برای تحقق اهداف انقلاب و دولت محترم در سال "اقتصاد مقاومتی؛تولید_اشتغال" به ویژه حمایت از مستضعفان و محرومان بکارخواهیم بست.

کد N1668999

وبگردی