آفتاب

خطیب جمعه رشت: اشتیاق مردم ایران برای شرکت در انتخابات هر سال بیشتر می شود

خطیب جمعه رشت: اشتیاق مردم ایران برای شرکت در انتخابات هر سال بیشتر می شود

رشت - ایرنا - امام جمعه موقت رشت گفت: شور و اشتیاق مردم ایران اسلامی برای شرکت در انتخابات، هر سال بیشتر و افزون تر می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام غلامرضا شفیع زاده در خطبه های این هفته نمازجمعه رشت، به دو انتخابات مهم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اضافه کرد: باید نگاه راهبردی به انتخابات داشته باشیم چراکه دشمنان به دنبال این هستند که حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کنند تا بتوانند تهدیدات و چالش های خود را جامه عمل بپوشانند.
وی ادامه داد: اما مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همانند گذشته با شور و اشتیاق حداکثری در انتخابات حضور خواهند یافت تا دوباره نقشه های شوم دشمنان خنثی شود.
خطیب جمعه رشت همچنین با اشاره به 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی افزود: در 12 فروردین سال 58 ، بیش از 98 درصد مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی رای مثبت دادند و باید مسئولان ما تلاش کنند که این روز به کام مردم، شیرین تر از گذشته شود.
حجت الاسلام شفیع زاده همچنین به روز طبیعت اشاره و خاطرنشان کرد: یکشنبه هفته آینده، روز طبیعت نامگذاری شده و همگان باید در مناسبت هایی اینچنین، موازین اسلامی و شرعی را بیش از پیش رعایت کنیم.
وی با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در مورد تولید و اشتغال اظهار کرد: تولید و اشتغال دو زیرمجموعه اقتصاد مقاومتی بشمار می روند و دولت و مسئولان باید تلاش بیشتری کنند تا بیکاری به حداقل کاهش یابد.
وی در خاتمه سخنانش با اشاره به اعلام شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر عدم دخالت ایران در ارسال سلاح به یمن، این موضوع را شکست دیگری برای دشمنان انقلاب اسلامی دانست.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: امیرحسین کبیری
7285/2007
کد N1668939

وبگردی