آفتاب
فرماندار شهر ری به ایلنا خبر داد:

بهسازی و آسفالت همه راه‌های روستایی شهرری پس از 37 سال/سالم شدن آب شرب از طریق سد ماملو

بهسازی و آسفالت همه راه‌های روستایی شهرری پس از 37 سال/سالم شدن آب شرب از طریق سد ماملو

فرماندار شهرری با بیان اینکه برای اولین بار در 37 سال گذشته همه راه‌های روستایی را آسفالت و بهسازی کردیم، گفت: متاسفانه مردم ری از آب سالم بی‌بهره‌ بودند، اما با پیگیری‌ها و کمک دولت، آب شرب ری به سد ماملو متصل شد و اکنون از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

هدایت‌الله جمالی‌پور، معاون استاندار تهران و فرماندار ری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره اقدامات صورت گرفته در این شهرستان اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و معرفی اینجانب به عنوان فرماندار سعی شد، مسائل و مشکلات شهر احصا شود و در نهایت در یک برنامه زمانی 8 -9 ماهه همه موضوعات اساسی شهر دسته‌بندی شد.

وی ضمن اشاره به اینکه بعضی از اقداماتی که در شهرری توسط دولت انجام شد، در 30 سال گذشته بی‌نظیر بود، گفت: ما در حوزه بهداشت و درمان، قدم‌های بسیار بزرگی را برداشتیم از جمله اضافه کردن تعداد زیادی تخت ای سی یو، تخت اورژانسی و تخت بستری. همچنین در بهسازی خانه‌های بهداشت، بهسازی درمانگاه‌های سطح شهرستان خوشبختانه اقدامات خوبی شده است.

فرماندار شهرری با بیان اینکه برای اولین بار در 37 سال گذشته همه راه‌های روستایی را آسفالت و بهسازی کردیم، تصریح کرد: مهم‌تر از آن آب شرب ری بود. متاسفانه مردم از آب ناسالم بهره‌مند بودند اما با پیگیری‌ها و کمک دولت، آب شرب ری به سد ماملو متصل شد و اکنون آب ری از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی ضمن اشاره به اینکه خیلی از روستاها و شهرهای پیرامون ری از آب سالم و باکیفیت سد ماملو برخوردار شدند که این روند نشان از عزم و همت دولت داشت، افزود: در حوزه آسیب‌های اجتماعی، طرح ساماندهی زنان سرپرست خانوار را در دستور کار قرار دادیم. یکی از معضلات ما موضوع اشتغال و رونق اقتصادی است که دولت تمام سعی و تلاش خود را در این مسیر صرف کرد تا انشاله رونق اقتصادی و در پی آن اشتغال پایدار ایجاد شود.

جمالی پور با بیان اینکه هر چه اشتغال و رونق اقتصادی در جامعه افزایش یابد، آمار معضلات و آسیب‌ها کاهش می‌یابد، بیان کرد: در حوزه مقابله و برخورد با این پدیده قدم‌های خوبی برداشته شد؛ به طوری که ساماندهی معتادان، ساماندهی کارتن خواب‌ها و افرادی که بی‌خانمان بودند را انجام دادیم.

فرماندار شهرری اضافه کرد: در حوزه نوسازی مدارس، با توجه به اینکه ری، شهر تاریخی و قدیمی است و بسیاری از مدارس از بافت قدیمی برخوردار هستند، اما در همین دو سه سال اخیر توانستیم در حوزه بهسازی و نوسازی مدارس اقدامات خوبی انجام دهیم؛ به طوری که در هر سال 4-5 مدرسه نوسازی و تعدادی از مدارس نیز احداث شده است.

کد N1668775

وبگردی