آفتاب

نماینده مجلس: پویش نه به زباله در جامعه نهادینه شود

نماینده مجلس: پویش نه به زباله در جامعه نهادینه شود

گناوه- ایرنا- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی پویش نه به زباله ریختن، توسط سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) اقدامی ارزشمند برای حفظ و پاکیزگی محیط زیست و طبیت است که باید این مهم در بین اقشار مختلف جامعه به فرهنگ تبدیل و نهادینه شود.

حجت الاسلام عبدالحمید خدری روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا در بندرگناوه با استقبال و اعلام پیوستن به این حرکت ارزشمند ایرنا، افزود: اقدام خبرگزاری جمهوری اسلامی نشات گرفته از آموزه های دینی است.
وی گفت: دین مبین اسلام برای نظافت و پاکیزگی اهمیت وافری قایل و در احادیث و روایات این مهم جزیی از ایمان شمرده شده و همه باید به آن پایبند باشند.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: در راستای حرکت سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ، بازدیدی از ساحل گناوه بعمل آمد که پاکیزگی آن نسبت به سالهای گذشته متفاوت تر و مطلوب بود.
وی از مردم این منطقه خواست تا با پیوستن به پویش نه به زباله ریختن، یاری رسان دستگاههای متولی امر نظافت و محیط شوند.
همزمان با نوروز 96 پویش ملی ' نه به ریختن زباله ' به عنوان یک حرکت ملی و فراگیر و راهکاری مناسب برای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست به همت سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) شکل گرفته است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
کد N1668208

وبگردی